ik weet toevallig wat voor gaaien het zijn .THIMMY,S dennis vangt ze 2 maal in het zelfde land.Eerst met de stropers,de vang en schietnetten.Worden in kooien gedaan de papagaai die het meest beschadigd is gaat er gelijk aan.Daar kunnen ze niets mee.En dan gaan ze de goede tussen aanhaling,stekens in vangen oftewel in de koker of fles proppen ik heb gisteren navraag gedaan naar de papagaaien handel is flink gestegen zeker kwa de thimmy maar ook die beschermd zijn .sorry ik kan dit niet over me heen laten gaan ik ga vandaag alles op alles zetten en morgen ook .Ik wil zondag sterk voor de dag komen .Dan wordt ik maar opgepakt of weet ik wat maak mij niets uit maar aandacht zal ik krijgen.Op het moment is belgie helaas de grootse binnenhaler van de gaaien op schiphol komt ook binnen maar gaan naar een opvang die komen niet in de handel gelukkig maar deze side blijf open vandaag als je wat weet mail me alles kan ik gebruiken.Vanmorgen met jan hooimeiyer gesproken over dit daar heb ik nog meer fraaije dingen gehoord . hoop wat te horen van jullie roodrunner 8)