hoi al een hele tijd geleden..... met onze coco gaat het al veel beter, we zijn er ook op uit gekomen dat hij een import is een wilde dus, jammer voor dat beestje, door arme congolezen gepakt met netten tussen de bomen, verkocht voor een appel en een ei, met massa's soortgenoten in gesloten kisten, het vliegtuig, en dan die kooi, een nachtmerrie voor zo'n beestje.
Maar elke dag gaan we een beetje vooruit, nu mogenwe tot tegen zijn kooi gaan staan. s' avonds als de kamer verduisterd is doen we zijn kooi open en mag hij rond vliegen, daar geniet hij echt van ...alleen als hij terug moet in zijn kooi, net een klein kind dat niet naar bed wil, ja een tamme zet je op de arm, maar een wilde? Met een borstelsteel dwing ik hem erop te gaan staan en zo breng ik hem naar z"n kooi en het leuke is elke week zaag ik er een stuk af en zo kom ik beetje bij beetje dichter met mijn hand :thumbsup:
en sinds kort hebben we jacko, 12 weeken handtam, en van een gepassioneerde hobbykweker, wel in een kooi appart maar wel er juist naast ze brabbelen konstant en elke dag mogen ze even samen als wij ze in de gaten kunnen houden, want gevecht wil ik niet maar coco is niet dominant, dus hoop ik ze binnen enkele maand permanent samen te kunnen steken word vervolgd............. groeten alain