Auteur Topic: ontsnappen  (gelezen 3173 keer)

jeske5

• Gast
Re: ontsnappen
« Reactie #15 Gepost op: oktober 14, 2005, 18:05:19 pm »
Aan de kooi zitten twee voerbakjes (aan de buitenkant) waar je de bovenkant vanaf kunt halen. Hij pakt de bovenkant met zijn snaveltje vast en trekt er dan aan. Binnen no time heeft hij het dekseltje er dan af.
De eerste keer dat ik er plakband om deed, is hij nog een uur bezig geweest om het bakje open te krijgen. Werd heel boos en zat allemaal te grommen.  >:(
Nu heeft ie door dat hij er echt niet meer uit kan, behalve dan inderdaad als we het bakje eraf halen om nieuw voer te geven. Maar dan let ik of mijn vriend er gewoon even op dus dat is geen probleem
Ohja.....de kat houdt hem dan ook heel goed in de gaten..... >:D

jeske5

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 14, 2005, 20:04:05 pm »
Heb je de foto al op internet geupload?

Dan hoef je alleen maar de link van de foto tussen [img] te zetten en hij doet het  ;)

heb de foto's nu geupload (nou ja, mijn vriend heeft dat gedaan  ::) )
Bij mijn profiel staat nu ook een foto, maar snap niet echt hoe ik een foto in een topic kan plaatsen. Snap niet wat je bedoelt met [img]  :-[

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: oktober 15, 2005, 09:53:37 am »
de link van de foto, aan het begin moet je [img ]  zetten en aan het einde [ /img] ( zonder spaties) dan krijg je de foto te zien.

ABgirl

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 15, 2005, 18:53:19 pm »
Ik heb gewoon gaten in de kooi zitten waar ik de bakjes door kan schuiven en dan zitten er 2 ijzeren dingen in een V-vorm die ik vast kan klikken aan de spijlen van de kooi. Is ze toch nog nooit gelukt om die los te krijgen. Maar krijg het idee dat jullie dan toch wel een ander type kooi hebben.

Faraday

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: oktober 29, 2005, 12:30:39 pm »
Hier heb ik ze gewoon aan de buitenkant dicht geplakt. Nuja, Faraday had het eerst wel weten eraf te duwen, maar dan wist ie niet wat ie ermee moest doen. Zat gewoon wat te turen en is toen weer van zen eetbakje weggegaan (dus niet ge

jeske5

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: oktober 29, 2005, 15:14:08 pm »
hij heeft nu dus een nieuwe kooi, waarbij de voerbakjes anders in elkaar zitten. Hij probeert op het moment niet eens meer te ontsnappen, maar heb ook het idee dat hij helemaal nog niet doorheeft hoe deze kooi in elkaar zit.  ???
Bij zijn oude kooi kwam hij gelijk aan het deurtje hangen als je bij zijn kooi kwam staan omdat hij er dan zo graag uit wou. bij deze kooi blijft hij me gewoon een beetje onnozel aanstaren als ik bij zijn kooi sta  ;D