en nu weten we het dan , we waren iets te vroeg bij de da omdat we rekening hielden met de drukte op de weg , de koffie stond klaar en daar hebben we even gebruik van gemaakt ,na 10 min: werden we binnen geroepen de ontvangst waserg vriendelijk en er werd uitleg gegeven wat er gedaan zou worden ,na het beluisteren van het hartje en de vedere controle kreeg pedro een kapje op toen wou hij wel even tegen stribbelen maar dat duurde niet lang ,er werden wat veertjes geplukt en de huid ontsmet even voelen waar het buisje er in moet en dat ging zo vlot dat je echt kon zien dat het bijna dag werk voor de arts was ,het kijkertje werd door het buisje geschoven en alles was binnen in goed te zien,de da had gelijk voor de narcose zijn hij al wat het zou zijn .ik mocht ook nog even kijken en hans ook ,nu weten we ook hoe het er van binnen uitziet ,dat was best leuk om mee te maken
het buisje werd er weer uit gehaald en pedro 's kopje kwam uit het kapje ,het verwonderde me dat hij meteen weer behoorlijk bij was ,maar nog duf genoeg dat ik hem lelkker mocht knuffelen wat tie anders niet zonder mopperen toeliet, met de papieren in de hand en onze gaai met ring om mochen we weer huis waards gaan natuulijk eerst betalen en dat viel ons zo ontzettent meer