Auteur Topic: Morgen zullen we het weten.  (gelezen 1768 keer)

amacera de pera

• Gast
Morgen zullen we het weten.
« Gepost op: november 03, 2005, 13:47:58 pm »
Al een tijdje willen we eigenlijk wel weten wat Pedro is een pop of man, toen pedro kwam werd er gezegt dat het vermoedelijk een man was ,maar ja vemoedelijk dan weten we nog niets ,Lora is gesext en daar weten we van dat het een pop is ,het zou wel leuk zijn als het een koppel blijkt te zijn ,aan het gedrag van pedro kunnen we wel gissen en hoe hij met lora om gaat en zo daar zien we ook geen dingen in wat mij duidelijkheid geef tover de vraag man of pop ,dus hebben we een afspraak  gemaakt met een d.a. en morgen is het zover dan zullen we het met zekker heid weten .  Nu het zover is dat we hem laten sexen is ook de neiuwschierigheid eenorm toe genomen en duurt morgen toch wel lang maar er zit niets anders op dan geduld te hebben en zullen we hem nog maar gewoon pedro noemen of wordt het toch pedra  :CENS

morgen zullen we het weten (om 3uur)

groeten Ann
« Laatst bewerkt op: november 03, 2005, 14:49:46 pm door Ann »

Tommy

• Gast
Re: Morgen zullen we het weten.
« Reactie #1 Gepost op: november 03, 2005, 13:56:03 pm »
Spannend! Ik ben heel benieuwd :thumbsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 03, 2005, 13:58:44 pm »
Ohhhh Dat is echt spannend!
Succes!

Gr Corina

amacera de pera

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november 03, 2005, 14:47:17 pm »

Pedro is een venezuela amazone  en hij wordt  endoscopisch onderzocht , en ik vind het spannend.
heeft iemand daar al ervaring mee ? hoe is hij naar het onder zoek ? kan hij dan weer zo bij lora of is het beter om hem een nachtje alleen in een kooi te laten om weer hellemaal tot rust te komen het is voor hem ook hele ingreeep en ik kan me best indenken dat hij behoorlijk uit zijn doen zal zijn. van daar dat ik overweeg om hem even apart te zetten om bij te komen ,maar misschien is het beter om hem weer gewoon bij lora te zetten zodat hij in zijn eigen kooi is .

gr Ann

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: november 03, 2005, 14:52:49 pm »
Ik zou alles maar vertrouwd houden en ze gewoon bij elkaar zetten. MIsschien al stress genoeg door het onderzoek.. Waarom heb je niet gewoon een paar borstveertjes naar Gendika gestuurd Ann, vraagteken  ;)

amacera de pera

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 03, 2005, 17:24:27 pm »
ikvind het eng om ze er zelf uit te trekken en nu krijgt hij ook een ring met nummer het lijkt mij dat er op die manier ook minder met de papieren gerotzooit kan worden . niet dat het de bedoeling is dat  ze ooit bij mij weg gaan maar je weet nooit ,bij lora is het via dna gebeurt toen ze in de uithof was en later hebben we ook nog de papieren van de oude eigenaar gehad zij heeft ze dus dubbel op    Het maakt ook niet uit voor pedro of het nu een pop of man is blijven doe hij toch,alleen hoop ik op een man ,lijkt me wel leuk, misschien in de toekomst kleintjes???????? :hart: :)  en als het een pop is nou ja ook leuk .alleen hebben we dan een broedhok die niet gebruikt gat worden maar dat is geen ramp daar zullen hier wel liefhebbers voor zijn

gr ann

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: november 03, 2005, 18:53:14 pm »
Ja vast wel.. Zou inderdaad leuk zijn Ann als het een mannetje is!! ;)

amacera de pera

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: november 03, 2005, 19:31:47 pm »
ja loes het zou erg leuk zijn maar zoals ik  al zei als het niet zo is  ;D,het zij zo , ik ga daar geen veranderring in brengen om toch een koppel te vormen.

vandaag kwam er niet veel huishoudelijkwerk uit mijn handen altans 2glazen en1bord vielen er wel uit ,het zullen de zenuwe wel zijn ,om de tijd door te komen heb ik maar een trui gebreid voor emmely mijn kleindochter zo zij ook weet blij .
en nu maar afwachten hoe het morgen zal  zijn

gr Ann

Rika1963

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november 03, 2005, 20:28:20 pm »
Spannend ik ben zeer benieuwd !!

Rika

amacera de pera

• Gast
Re: niet morgen maar nu weten we het
« Reactie #9 Gepost op: november 04, 2005, 15:57:14 pm »

en nu weten we het dan , we waren iets te vroeg bij de da omdat we rekening hielden met de  drukte op de weg , de koffie stond klaar en daar hebben we even gebruik van gemaakt ,na 10 min: werden we binnen geroepen de ontvangst waserg vriendelijk en er werd uitleg gegeven wat er gedaan zou worden ,na het beluisteren van het hartje en de vedere controle kreeg pedro een kapje op toen wou hij wel even tegen stribbelen maar dat duurde niet lang ,er werden wat veertjes geplukt en de huid ontsmet  even voelen waar het buisje er in moet en dat ging zo vlot dat je echt kon zien dat het bijna dag werk voor de arts was ,het kijkertje werd door het buisje geschoven en alles was binnen in goed te zien,de da had gelijk voor de narcose zijn hij al wat het zou zijn .ik mocht ook nog even kijken en hans ook ,nu weten we ook hoe het er van binnen uitziet ,dat was best leuk om mee te maken
het buisje werd er weer uit gehaald en pedro 's kopje kwam uit het kapje ,het verwonderde me dat hij meteen weer behoorlijk bij was ,maar nog duf genoeg dat ik hem lelkker mocht knuffelen wat tie anders niet zonder mopperen toeliet, met de papieren in de hand en onze gaai met ring om mochen we weer huis waards gaan natuulijk eerst betalen en dat viel ons zo ontzettent meer 
« Laatst bewerkt op: november 04, 2005, 16:01:06 pm door Ann »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #10 Gepost op: november 04, 2005, 16:00:55 pm »
Haha, wat leuk!! Twee dames!! Ga je echt proberen Pedro Pedra te noemen? Ik ben bang dat dat erg moeilijk is.. ik zeg ook nog steeds Sjakko en geen Sjakkie ofzo...  :)

Enne.... gelukkig dat het allemaal goed ging! Gelukkig heb je haar niet door Feld laten wieken, want dat kan ie niet! :(

Tommy

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: november 04, 2005, 16:01:50 pm »
Gefeliciteerd met jullie gezonde meid! :thumbsup: :-* ;D
Wat goedkoop joh :o Dat had ik niet verwacht zeg ;)
In huis is 2 van het zelfde geslacht misschien juist wel fijn. Ze zeggen dat je dan minder last hebt van dat partner gedoe :)

amacera de pera

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: november 04, 2005, 16:18:56 pm »
wieken heb ik daar niet laten doen ,dat heb ik zelf gedaan en dat was mooi gedaan zei hij  ,toen kon ik het niet nalaten om te gezzen dat ik het had gedaan zoals het op parkieteland was geadviseerd .

pedro word inderdaad pedra ze kon haar eigen naam toch nog niet zeegen maar zei wel lora misschien is een A op het einde makkelijker voor haar

ja ik beb er zo tevreden mee  twee meiden daar is ook wel wat voor te zeggen ,ik hoe in ieder geval me geen zorgen te maken als ik een vakantie plan ,dan ziten ze teminste niet op eieren of er zijn jonge wand dan was ik niet weg gegaan.

het belangrijkste is dan mijn twee gaaien gezond zijn , het is goed zo . of :P misschien????????? :)ooit nog een grijsje erbij  :CENS :)

groetjes Ann           maar nu hebben we wel een broed hok over voor de lief hebber
« Laatst bewerkt op: november 04, 2005, 16:20:47 pm door Ann »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: november 04, 2005, 16:25:18 pm »
Haha, ja, ach misschien kun je het nog kwijt aan iemand hier!! En wat hoor ik nou? Misschien ooit een grijsje? Ze zijn leuk ja!!  :thumbsup:  :hart:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: november 04, 2005, 16:30:54 pm »
ik zou wel willen maar ik moet eerst weten of dat ook kan voor m'n dochter die past namelijk altijd op als we naar het buitenland gaan , hans krijg ik wel zover zeker als het z'n zielig beestje is , het hoeft voor mij ook geen perfekte vogel te zijn, ik heb wel iets met zielepieten

en nee hoor pedra heef net lekker een walnoot zitten eten en het lijkt wel dat er niets is gebeurt

gr Ann
« Laatst bewerkt op: november 04, 2005, 16:32:50 pm door Ann »