Auteur Topic: Lore Parque Mix  (gelezen 3475 keer)

Cheetah

• Gast
Lore Parque Mix
« Gepost op: november 04, 2005, 11:28:58 am »
Hallo,

Weet iemand waar je deze zaadmengsels kan bestellen? Het is voer die door het Lore Parque samengesteld is.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Lore Parque Mix
« Reactie #1 Gepost op: november 04, 2005, 11:30:22 am »
Geen idee! ;)

Ingmar

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 04, 2005, 11:35:05 am »
ik denk dat je hun zelf moet benaderen om de samenstelling na te vragen, want ze hebben volgens mij geen standaard mengsel maar per soort weer een ander, ik verwacht niet dat deze in de vrije verkoop zijn aan te schaffen.

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: november 04, 2005, 11:43:04 am »
lore parque mixxen zijn gewoon bij de dierenwinkel te koop bij mij dan in utrecht.

het is van de firma versele-laga
dit is hun produkt omsschrijving:
Productvoorstelling

African Parrot Loro Parque Mix is een verrijkte zadenmengeling met extra voedingselementen, speciaal gemaakt voor alle Afrikaanse papegaaien zoals grijze roodstaarten, jardine papegaaien en bonte boerkes. Alle Prestige Premium Loro Parque mengelingen zijn samengesteld met een zeer gevarieerd aanbod van zaden en granen en bevatten een aantal lekkernijen voor papegaaien zoals gepofte granen, pompoenpitten, rozebottel, gedroogde pepertjes en cedernoten. Deze premium basisvoeding is verrijkt met 8 % Maxi-VAM-korrels, die zorgen voor een extra aanbreng van Vitaminen, Aminozuren en Mineralen. Deze soortgerichte mengeling werd samengesteld in overleg met het wetenschappelijk team van Loro Parque en wordt in het park gebruikt als basisvoer voor alle Afrikaanse papegaaien. Nadat deze mengeling met succes in het befaamde Loro Parque op Tenerife werd gebruikt, staat ze nu ook elders voor elke papegaaienhouder ter beschikking.

Versele-Laga steunt de Loro Parque Fundaci

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: november 04, 2005, 11:51:02 am »
Ben ff nieuwsgierig, ik heb lang in Utrecht gewoond en vraag me af bij welke dierenzaak jij komt..  :) Die grote winkel op Hoog Catharijne is er helaas niet meer, daar kwam ik altijd voor vissen, waren erg goed gesorteerd! ;)

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: november 04, 2005, 11:56:30 am »
op winkelcentrum overvecht bij vroon

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: november 04, 2005, 11:58:47 am »
Ok

Cheetah

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: november 04, 2005, 18:35:35 pm »
Heeeey, dat is mooi!!!

Ik ben zelf (deels) Utrechtenaar, dus dat komt erg goed uit!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #8 Gepost op: november 04, 2005, 19:33:04 pm »
Heeeey, dat is mooi!!!

Ik ben zelf (deels) Utrechtenaar, dus dat komt erg goed uit!

Ja h

Cheetah

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: november 04, 2005, 20:19:13 pm »
Ik ben van plan om de African i.c.m. de Harrison's Coarse te voeren. En uiteraard de Amazon voor mijn Amazone (als hij wat ouder is).

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #10 Gepost op: november 09, 2005, 14:17:11 pm »
Froon zit in winkelcentrum Overvecht, aan de kant waar de markt altijd is.. Gisteren kwam ik er langs en zag de winkel! Ben er vroeger ook wel eens geweest, maar toen hadden ze nog niet veel voor papegaaien. ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: november 09, 2005, 20:08:29 pm »
lore parque mixxen zijn gewoon bij de dierenwinkel te koop bij mij dan in utrecht.

het is van de firma versele-laga

je hebt 3 soorten mixen te weten amazone, african en australian

Volgens mij heb ik vandaag de lore Parque mix gekocht! Ik moest weer een zakje zaad hebben. En toen zat ik al te twijfelen tussen de gewonen papegaaienmix en de grijze roodstaart mix. Toen heb ik maar voor de grijze roodstaart gekozen maar heb er eigenlijk spijt van. Er zitten veeeeeeel meer zonnebloempitten in. En ook pinda's enzo!

Dus de volgende keer koop ik weer de gewone papegaaien voer!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #12 Gepost op: november 10, 2005, 08:55:27 am »
Nou, dat schiet ook niet op dan! Heb je al eens zaad van Vogeljungle geprobeerd? Al weet ik ook niet hoeveel zonnepitten daar in zitten, maar het schijnt goed te zijn. ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: november 10, 2005, 09:09:16 am »
Nee dat heb ik niet geprobeerd! Dat is ook een beetje ver hier vandaan. Maar de gewone papegaaien voer van Prestige is best goed. Ook veel zonnebloempitten. Maar ik geef het zaad ook niet als voer! Maar als traktatie. Dus er mag wel wat in zitten van mij!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #14 Gepost op: november 10, 2005, 09:11:17 am »
Ja, das waar. Dat voer van Witte Molen is ook goed, de premium! Ik heb het ook maar als bijzaak, hoewel er wel altijd zaad in een bakje zit. Na de zonnepitten eet ie er bijna niks meer van...  :P