Auteur Topic: Boze Riko  (gelezen 5963 keer)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boze Riko
« Reactie #45 Gepost op: november 08, 2005, 20:21:38 pm »
 :hart: lief h

Kimz

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: november 08, 2005, 20:30:20 pm »
 :hart: supergeweldig lief!
 :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart::hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart::hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart: :hart:

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: november 09, 2005, 07:06:10 am »
mag ik ook komen  :a036: mag ik mag ik  ;D

echt kei gaaf wat jou allemaal lukt zeg

gr kelly

Kimz

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: november 09, 2005, 09:12:16 am »
Tuurlijk mag je komen Kelly!!! :thumsup:

Kimz

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: november 23, 2005, 10:09:31 am »
Op het moment is Rikotje nog steeds een dominante pittbull haha maar ze kan ook heel lief zijn hoor. Gisteren ging ik naar mijn oma(woont naast ons) en had Riko mee. Riko was niet weg te slaan bij me, ik zette haar bij mijn opa maar ze sprong metteen weer terug op mij :) . Toen ging ze weer dominant zitten te doen en toen zette ik haar negerend weg. Ik liep de kamer uit maar riko bleef me maar volgen en ik kreeg een ideetje...als ik haar nou eens naar huis liet lopen. Ja in mijn buurt natuurlijk, niet dat ze wegloopt. Dus ik loop naar buiten, en ja hoor Riko volgt me naar buiten. Ik loop over het gras naar huis en Riko rent achter me aan ;D Kei leuk om te zien. Ze snapte ook nog wat ik van haar wou en liep zo de voliere in en terug bij liz in de kooi :a036:
Mijn opa geloofde het pas toen ie het zelf zag haha, hij zei dat Riko bij het circus kon ;)
Groetjes, Kim.