Auteur Topic: djarno op vacantie  (gelezen 2717 keer)

Pascalle

• Gast
Re: djarno op vacantie
« Reactie #15 Gepost op: november 15, 2005, 15:56:21 pm »
prettige vakantie!  :thumsup:

marry

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 15, 2005, 16:03:22 pm »
 :elvis: gr marry

dylantjuh

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: november 15, 2005, 16:09:12 pm »
haha, fijne vakantie dan h

marry

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 15, 2005, 16:23:09 pm »
zal wel lukken :thumsup: bedankt.gr marry

amacera de pera

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: november 17, 2005, 20:58:10 pm »
hele fijne vakantie gewenst  :thumsup:
gr ann

marry

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november 17, 2005, 22:58:20 pm »
dank je wel  :-* we hebben het nu ook echt nodig. normaal ga ik niet graag (heimwee) maar ik wil nu mijn koffers pakken en weg hier :( ik heb vandaag gehoord dat mijn dochter van bijna 15 juveniele arthritis psoriatica heeft(jeugdreuma en psoriasis huidziekte en die arthritis erbij pfffff  :cry: ben het helemaal zat. en dan moet ze volgende week ook nog naar de oogarts blijkt dat je ontstekingen achter je oog kan krijgen. dus wordt dat 2x per jaar standaart gecontroleerd. en ze wordt helemaal volgestopt met medicijnen arm kind :( was hier dus vandaag tranen met tuiten.en dan kreeg ik ook nog vorige week te horen dat mijn vrindin longemfyseem heeft. dus er even tusen uit en even alle sores vergeten. gr marry    

Wickingh

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: november 17, 2005, 23:00:07 pm »
Bah,

zit even niet mee zeg, nou toch maar een fijne vakantie toegewenst  :-*

mvg Frank

jeske5

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: november 17, 2005, 23:01:01 pm »
jeetje, dat is wel heel erg allemaal zeg   :cry:
sterkte en dat je toch nog maar van de vakantie kunt genieten!

marry

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: november 17, 2005, 23:02:01 pm »
  :elvis: gr marry

pipo

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: november 21, 2005, 14:07:26 pm »
Hallo, wij zijn ook 3 weken weg geweest en de gaai was bij mijn moeder. We hadden hem nog maar 2 maanden en ik was ook bang dat hij ons niet meer zou kennen. Het is prima gegaan en hij was meteen weer gewend aan ons hoor, toen we terug waren. Alsof je nooit bent weg geweest. Hij heeft zelfs nog het woordje opa geleerd. Dit spreekt hij heel grappig op allerlei manieren uit :) Dus gewoon gaan hoor. Mvg.

marry

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: november 21, 2005, 15:38:02 pm »
o gaaf .maar ik neem hem toch maar mee  :( ik kan niet zonder hem  :) gr marry

pipo

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: november 22, 2005, 19:23:34 pm »
Als dat kan,  is dat idd wel het allerhandigste. Prettige vakantie jullie. :thumsup:

Tommy

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: november 22, 2005, 21:16:33 pm »
dank je wel  :-* we hebben het nu ook echt nodig. normaal ga ik niet graag (heimwee) maar ik wil nu mijn koffers pakken en weg hier :( ik heb vandaag gehoord dat mijn dochter van bijna 15 juveniele arthritis psoriatica heeft(jeugdreuma en psoriasis huidziekte en die arthritis erbij pfffff  :cry: ben het helemaal zat. en dan moet ze volgende week ook nog naar de oogarts blijkt dat je ontstekingen achter je oog kan krijgen. dus wordt dat 2x per jaar standaart gecontroleerd. en ze wordt helemaal volgestopt met medicijnen arm kind :( was hier dus vandaag tranen met tuiten.en dan kreeg ik ook nog vorige week te horen dat mijn vrindin longemfyseem heeft. dus er even tusen uit en even alle sores vergeten. gr marry    

Gatsie Marry :cry: Wat een nare berichten ineens. Heel veel sterkte voor je dochter, je vriendin en voor jou! :-*
Geniet maar lekker van jullie vakantie voor zover dat lukt ;)

marry

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: november 23, 2005, 12:21:13 pm »
dank je wel. de kids hebben er onwijs zin in.  :thumsup: wordt wel wat aanpassen omdat sherida tussendoor ook rustmomenten moet houden :CENS maar dat gaat wel lukken.gr marry