Hai,
ff ook nog off-topic, het is idd jammer als door persoonlijke gevoelens en uitingen een discussie vertroebelt, dat is iig niet de bedoeling.Wel is het zo dat veel topics zaken heeft die met elkaar in verband staan en dus is het ook weer logisch dat zo af en toe de lading de titel niet meer dekt[of andersom].Ik vind het prettig dat mensen soms, het onderwerp weer de goede kant willen opleiden[Peter bedankt].
Mensen emotie hoort bij het hele leven, ook kunnen we het niet allemaal met elkaar eens zijn en dat is maar goed ook, want anders is er geen discussie meer, maar alleen algehele overeenstemming, en dan is een forum geen platform meer om met elkaar te praten.
Ik denk dat het heel goed is dat naast alle ""mooie foto's, lieve vogels en

"" reakties ook gesproken wordt over controversiele onderwerpen, loop daar nu niet voor weg.
In een pb-tje heeft Jefta aan mij zijn excuses aangeboden voor bepaalde uitlatingen op het persoonlijke vlak naar mij toe,dan is het voor mij simpel ,""zand er over en niet verder moeilijk doen"".
We verschillen nog steeds op bepaalde vlakken van mening en dat is niet erg, of moet zelfs, maar wel met respect naar elkaar toe, daar gaat het voor mij om.
Dus kom op mensen,gewoon door gaan met ademen en have fun :elvis: ,
mvg Frank