Beste Ettie,
welkom alhier.
Ik ben zelf ook kweker, bezoekers van deze site die bij ,ij thuis geweest zijn, zullen kunnen vertellen hoe mijn vogels eruit zien.
Ook 2 [Cornellisse en v/d Horst] vogelartsen kunnen alleen maar, vertellen dat ze zelden zulke mooie en gezonde vogels hebben gezien.
Mijn vogels komen alleen maar bij een vogelarts voor het chippen , of een medische check-up.
Ook denk ik dat de kweek bij mij niet slecht verloopt, dus zie ik GEEN enkele reden om Dr H. zijn zakken te spekken als er een goed alternatief is voor Harissons dat ook nog eens 4 x zo goedkoop is.
Maar als men graag te veel geld uitgeeft, vind ik dat prima , dat is jullie keuze.
Ik wijs er alleen op dat niet alleen Harissons een goede pellet is, kijk om je heen en doe er je voordeel mee.Maar je zal met me eens zijn dat een besparing van enkele 1000den euro's op jaar basis geen kattepis is en als daar met ecobird dezelfe resultaten behaald worden zou ik gek zijn om Dr.H. te helpen nog rijker te worden, terwijl ik de beste man niet eens mag.
By the way in het verleden heb ik ook Harissons gegeven, dus ik weet waar ik over praat en na mijn overgang op eco zijn de resultaten hetzelfde gebleven en de vogels zijn nog steeds in tiptop conditie en ik betaal me niet meer scheel aan de pellets.
Dus daarom wil ik mijn positieve ervaringen graag delen met jullie, wie weet kunnen jullie je voordeel ermee doen.
De kweker die je noemt is vermoedelijk overgegaan van zaad op Harissons en dan kan ik onderschrijven dat zeker in het begin de conditie en dus ook logischerwijze de kweek er op vooruit gaat, maar bij ecobird zou hij exact de zelfde ervaring hebben gehad [Arie ik zit weer reclame voor je te maken je mag zo ondertussen wel eens over de brug komen met een gratis bak ECOBIRD

]
mvg Frank