Hai,
fijn Nina dat je ook jouw visie wilde geven, ik ben nl. een voorstander van een discussie waarin alle partijen in alle openheid en eerlijkheid hun mening willen/kunnen en mogen geven

.
Met Ron op dit forumtopic word ik overbodig ,hij is genuanceerd , helder en duidelijk en......grotendeels is dit ook mijn mening.
Dat had ik al eens gelezen, maar t was nog niet tot me doorgedrongen dat Hooimeijer dus de gene is die achter alle Harrisons in Nederland zit
Vind t maar raar hoor...inderdaad geen erg gezonde situatie 
Nogmaals dit is geen aanval op Dr. H., maar wel op een aantal gevaarlijke zaken die uitgedragen worden door de SMP.
Laten we eerlijk zijn , we streven toch uiteindelijk allemaal hier hetzelfde doel na.
Zorgen dat we kunnen genieten van 1 of meer gezonde en gelukkige papegaaien.
Dit bereiken we alleen door te luisteren naar de mening en info van anderen, en daarmee trachten om tot de ideale situatie te komen.
Dit ideaal beeld zal er nooit komen , maar we kunnen met zijn allen wel proberen tot een goed verhaal te komen.
De oproep van mij aan SMP en Dr. H. is dan ook ga op een open en eerlijke manier de discussie aan en probeer niet juist de mensen die het beste willen in de hoek te schoppen , waar idd de charlatans als Dennis en vriendjes zitten,want daar bereik je het verkeerde resultaat mee.
mvg Frank
Ps Jefta {wat ben je ook een uniek mannetje he??!?!!} , uniek dat weet ik niet ,maar gezien mijn omvang zeker geen manneTJE