Het klinkt misschien raar wat is zeg maar ik vind mijn aga's niet gelukkig lijken...Mede doordat ze dan niet vaak los kunnen vliegen en ik er niet veel mee bezig kan zijn.Verder begint de drukte die ze geven me te storen...en ja ik wete het...ik had dit eerder moeten weten...maar ik heb lange tijd geprobeerd hier mee te leven maar dat gaat echt niet...Hier krijsen ze echt bijna de hele dag door...nu zitten ze gescheiden en krijsen nog mer..;ze willen echt bij elkaar zijn...Mara als ze dan bij elkaar zijn vechten ze... Verder hebben ze dan ook veel minder ruimte in de volli
verwarming is niet echt nodig, maar dan moet de voliere wel volledig winddicht zijn.het enige probleem bij de aga's zijn hun poten als die bevriezen (door bvb tegen de draad te slapen bij vriesweer) worden die gevoelloos en beginnen ze erin te bijten met alle gevolgen vandien.
gewoon nestkasten ophangen gaan ze lekker in roesten 's nachts, ben je van alle problemen af
Je zou zo'n voliere kunnen (laten) maken als op de foto en dan de achterkant en 1 zijkant dicht met kunstofplaat en de andere zijkant (waar de deur zit) open laten met alleen gaas en de voorkant zou je 's winters kunnen afschermen met plexiglas.(dit zou je voor de voliere langs kunnen laten schuiven dmv speciaal profiel (u profiel).Extra dikke stokken in de winter en dan denk ik zelf dat het wel genoeg moet zijn.Zelf heb ik geen ervaring met Aga's in een voliere,maar onze parkieten zaten vaker buiten dan binnen in de winter en hebben de winter(s) goed doorstaan...(inmiddels heb ik je PB ook beantwoord).