Auteur Topic: Het 5 stappen plan in praktijk !!!  (gelezen 22682 keer)

Cheetah

• Gast
Re: Het 5 stappen plan in praktijk !!!
« Reactie #45 Gepost op: oktober 26, 2005, 23:36:09 pm »
Dat moet zeker lukken. Ook die zijn namelijk een meester in het manipuleren van mensen.

dutchgerard

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: november 20, 2005, 22:08:30 pm »
Zou je Gino eens moeten zien, die is echt groot, zei Jefta trouwens ook. Hij had nog nooit zo'n slimme grijze gezien zei hij.
Echt na gisteren kan ik alles met hem als ik gewoon doorzet en laat blijken wie de baas is. Echt het is zo simpel als je het maar duidelijk uitgelegd krijgt. Ben er nu dagelijks mee aan de gang, loop met hem door het hele huis en ook buiten. Het is een hele andere vogel geworden. Ben heel,blij dat hij mij heeft willen helpen. Het is werkeklijk een wereld van verschil. Ben echt blij!

Cosch

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: november 20, 2005, 22:18:00 pm »
Wat goed zeg!  :thumsup:
Ben blij voor jullie! Wat snel al resultaat zeg!

Gr Corina

Jefta

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: november 21, 2005, 16:51:46 pm »
misschien is het fijn en goed als je even duidelijk uitlegd wat je geleerd hebt.. zodat andere mensen hier het ook kunnen snappen

gr Jefta

p.s. het was gezellig!!!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #49 Gepost op: november 21, 2005, 16:53:16 pm »
misschien is het fijn en goed als je even duidelijk uitlegd wat je geleerd hebt.. zodat andere mensen hier het ook kunnen snappen

gr Jefta

p.s. het was gezellig!!!

Ja, kom op Gerard, maak een mooi verslag voor ons! :a036:

dutchgerard

• Gast
Jefta
« Reactie #50 Gepost op: november 22, 2005, 15:18:07 pm »
Nou dat was wat.............. zaterdag bij Jefta geweest omdat hij nooit wilde opstappen.
Heb veel van hem geleerd, hij heeft hem eerst gekortwiekt en toen is bekeken door speeltjes naar hem te gooien om te kijken of hij schrikachtig was. Dat is Gino dus absoluut niet want je kan een gat in de muur boren waar hij naast zit maar hij vindt dit alleen maar interessant. Maar goed.......... binnen 10 minuten stapte Gino bij mij op zonder problemen. We hebben nu ook geen stok of opstaptouw meer nodig. Het schijnt toch voor het grootste gedeelte aan je houding te liggen. Nu loop ik dagelijks een paar keer met hem door het huis, vertel hem van alles en zet hem ook wel eens ergens neer (op de grond b.v.) en speel verstoppertje met hem. Hij gaat ons echt zoeken hoor! Ben blij dat ik Jefta dit heb gevraagd, we hebben een hele andere gaai nu. Ook als hij boven in zijn kooi ondersteboven hangt en je zegt "Gino op" komt hij naar beneden en stapt direct op. Ongeloofelijk voor ons maar het werkt wel. Nu kan ik hem eindelijk mee naar de wasbak nemen en misschien later onder de douche zonder dat ik hem in zijn kooi moet sproeien.
Zal trachten er een paar foto's bij te zetten. De rechtse is dus Gino.

Groeten vanuit het mooie Twente van (Dutch)Gerard en Marga.

« Laatst bewerkt op: november 22, 2005, 15:19:44 pm door dutchgerard »

Tommy

• Gast
Re: Jefta
« Reactie #51 Gepost op: november 22, 2005, 15:20:39 pm »
Wat heerlijk voor jullie dat het nu zo goed gaat :a036: :-*
Leuk om een verslagje te lezen en fotos te zien ;)

dylantjuh

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: november 22, 2005, 15:27:24 pm »
Leuk! :)

Ingmar

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: november 22, 2005, 15:54:31 pm »
goed om te horen dat het gelukt is  :thumsup:

dutchgerard

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: november 22, 2005, 15:59:37 pm »
Ja, en zo makkelijk! We zij er erg blij mee. Nu zijn nagels nog knippen want mijn rechterhand ziet er niet uit!

Ingmar

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: november 22, 2005, 16:03:07 pm »
Ja, en zo makkelijk! We zij er erg blij mee. Nu zijn nagels nog knippen want mijn rechterhand ziet er niet uit!

;D :thumsup: ;D

dutchgerard

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: november 22, 2005, 16:06:31 pm »
Ja lach maar........... maar ik heb het er graag voor over hoor. In het begin liet ik me ook gewoon door hem bijten. Nu doet hij echt heel zachtjes, een soort "proeven". Bijten doet hij helemaal niet meer.

billy

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: november 22, 2005, 18:22:43 pm »
Dat gaat super zeg, heel leuk verslag  :thumsup:
Groetjes Els

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #58 Gepost op: november 22, 2005, 18:24:51 pm »
Toppie hoor. Ik voeg dit topic even samen met die van Cheeta, aangezien die zo'n beetje voor het zelfde kwam en de beschrijving van hoe dat ging er heel uitgebreid bijstaat.. Hoop dat je het niet erg vindt? ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: november 22, 2005, 20:02:28 pm »
Wauw echt gaaf om te horen!
Gr Corina