Flurry heeft geen kooi die van boven open kan maar een bak op z'n kooi en dan aan de voor en achterkant twee trapjes met een stok erop.(zie foto)
De rede dat ik denk dat hij zich soms niet lekker voelt is: Ik heb hem pas vijf mnd en ik ben al twee keer naar de da geweest en hij waarschijnlijk een schimmelinfectie had op z'n tong.
De tweede keer dat ik kwam was er niets meer te zien,maar de da adviseerde me toch door te gaan met de medicijnen omdat een schimmelinfectie makkelijk weer kan terugkomen door bijv.stress-situaties.(Flurry neemt mij dat dan ook niet in dank af,

want die medicijnen moet ik om de week een week lang geven,met een spuitje in z'n snavel)
Degene waar ik Flurry van heb heeft hem van heel jongs af aan gehad en Flurry is nu vijf jaar dus ik denk dat hij soms misschien toch nog wat moeite heeft in zijn nieuwe omgeving.
Toen ik hem de eerste keer woog,woog hij 390 gr.Een week geleden 400 gr.,een hele vooruitgang dacht ik.Sinds zaterdag heb ik er nog een vogel bij en maandag woog hij nog geen 390 gr.(jaloezie ?)Vandaag woog hij weer 394 gr.Af en toe heeft hij ook dagen dat hij het liefst rustig in of op z'n kooi met rust gelaten wil worden.
Ik heb meer vogels en het kan er soms luidruchtig aan toe gaan.Flurry zelf is een hele rustige vogel.Hij zit soms wel hele verhalen te vertellen,maar hij is absoluut geen schreeuwer ofzo.
Dus dit alles bij elkaar.......
Dat maakt mij soms ook onzeker,ik probeer de aandacht zo goed mogelijk en naar wens te verdelen.

Groetjes