:wow: Wat goed zeg.....nog even en je hebt een grotere kooi nodig als alles goed blijft gaan met z'n pootje(s) zodat JP'tje lekker kan klimmen....

ja ja ik weet het je heb de grote kooi ook nog

maar voorlopig moet ze het er meedoen ze kan ook van de speelbak naar de kooi klimmen en terug en ik kan er nog wat op bouwen om er te spelen ,welke vogel heeft een drie etage apartemet? eerst haar gezond heid , en wie weet nodigen lora en pedra JP-tje ooit nog eens uit om te gaan samen wonen anders krijgen zij een andere kooi en JP-tje die van hun we zien wel hoe het loopt
het is inderdaad heel fijn om te zien hoe ze vooruit gaat ,maar ze is ook een kanjer een echte doorzetter ze komt daar waar ze wezen wil
het gaat ook goed met lora en pedra ze doen niet lelijk tegen JP-tje ze kunen mat z'n drieen rustig op de speel paal en als jptje in haar speel bak is komen lora en pedra ook even op de rand kijken (of dat voor jp-tjeis of voor haar eten dat laat ik maar in het midden )en via de speel bak zitten ze ook in haar kooi dat vind ik oke als ze maar lief doen
gr Ann