Auteur Topic: JP-tje krijgt pit  (gelezen 38444 keer)

dylantjuh

• Gast
Re: JP-tje krijgt pit
« Reactie #195 Gepost op: februari 22, 2006, 16:04:50 pm »
Wat zielig zeg! :(
Sterkte ermee!

Rika1963

• Gast
« Reactie #196 Gepost op: februari 22, 2006, 17:36:54 pm »
Hoi An,

Wat een kanjer is JP toch he en jij ook hoor dikke knuffel!!

Als de da zeker weet dat ze zo gebroken zijn door iemand laat dit op papier zetten en doe aangifte bij de politie zou ik doen tenminste die zoeken wel uit wie wat en hoe !!

Groetjes Rika

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Vrouw
  • sweety
    • aursil
« Reactie #197 Gepost op: februari 22, 2006, 18:08:26 pm »

hoi ann

het is een echte kanjer hoor die jp-tje en een met veel doorzetings vermogen  :thumsup:
hoop dat het pootje net zo goed gelukt is  lukt als het andere pootje . :thumsup: :-*
hij heeft natuurlijk wel een goed doel om voor te vechten hoor,
hij wil jullie nog heel lang laten genieten van hem en hij van jullie :)

sweety

amacera de pera

• Gast
« Reactie #198 Gepost op: februari 22, 2006, 18:31:56 pm »
!

Als de da zeker weet dat ze zo gebroken zijn door iemand laat dit op papier zetten en doe aangifte bij de politie zou ik doen tenminste die zoeken wel uit wie wat en hoe !!

Groetjes Rika
ja de d.a. is er zeker van dat dit niet door evt: kalk tekort is gekomen en /of de bekende nest poten zijn , ik heb er al een strijd over met de ex eigenaar 't zou na een paar weken hun zijn opgevallen dat de poten naar stonden er is hun gezegt door de kweker  dat dat allemaal goed zou komen alleen moesten ze de vogel niet op gladde ondergrond laten lopen altijd een handdoek er onder (plavuizen op de vloer)die mail heb ik gelezen. ook heb ik gehoort(vrouw des huizes ) dat de vogel een keer van de kooi af gevallen was (was toch ook te klein om op de kooi te zitten),ik heb vermoeden dat het daar door gedeeltelijk is gebeurt, ook is er iets gezet zoals ja mijn zoontje liet hem vallen toen hij hem beet (ja geen wonder z'n poten deden al zeer als je dan onhandig word op gepakt wil je wel bijten) ,dat zijn al twee keer(en misschien wel vaker) dat ze van een hoogte is gevallen JP_tje is daar met 4 weken gekomen (was bijna nog kaal, dus 4weken ? ) met 12 weken hebben wij haar gehaald breuken waren toen al volledig vergroeidde ex eigenaar zegt naar een d.a. geweest te zijn maar die koner niets aan doen zij moest er maar mee leren leven ik weet welke arts dat was en ga dat zeker een keer maar niet nu controleren (ik ben te boos)
kijk de d.a.van zegt niet ze hebben de poten beet gepakt en op zettelijk gebroken .het kan allemaal op stommietijten berusten .
aan gifte doen kan ja maar dan moeten we wel bewijzen hebben door wie en hoe dit zo gekomen is en die bewijzen zijn zeer moeilijk te achter halen het word een welles nietes spelletje als ik de strijd aan wil gaan staat de d.a. van ons achter mij maar hij waarschuwde wel voor evt: hoge kosten die we misschien moeten maken(evt:advokaatkosten

gr Ann

Rika1963

• Gast
« Reactie #199 Gepost op: februari 22, 2006, 18:47:03 pm »
Als je salaris onder een bepaald bedrag is kan je een akte van onvermogen halen bij je gemeente, ik weet niet precies wat de grens is hoor maar dan heb je geen hoge advocaatkosten. Maarja snap wel dat je er niet aan wilt beginnen want het is een diepe ellende dat er gewoon zulke ()*)(&*^&^%$%^$ van mensen bestaan die dit doen gewoon !!!
En je wordt er alleen pissiger van !!!

Ik heb dit met de fokkers van mijn Boston terrier, zij had heel erg zwaar HD en de fokker zei zogenaamd ook nergens vanaf te weten en of ik het hondje maar af wilde maken, en dan keken ze wel of er bij het volgend nestje een pup voor ons was.
Ze was 3 maanden oud en kon niet meer lopen en zou dood gegaan zijn van de pijn.
Ik heb toen ook besloten om mijn pupje te laten opereren 2x de kosten totaal 1200 euro en de fokker deed ofdat die gek was, ook de stamboompapieren tegenhouden en meer van dat soort gemene dingen. Ik had geluk zij stonden bij de rasvereniging ingeschreven dus ik heb daar contact opgenomen en daar mijn verhaal gedaan.
Ik heb het op den duur 500 euro vergoed gekregen beter iets dan niets.

Als ik dit zit te tikken kook ik nog van woede maar ja gelukkig is mijn hondje en jou JPtje op een beter plekje dan dat ze ooit zouden kunnen zijn toch !!!

Rika

amacera de pera

• Gast
« Reactie #200 Gepost op: februari 22, 2006, 19:01:48 pm »
ja rika ikweet er zijnmensen die zou je het liefst ...................................... >:D maar wat schieten onze diertjes er mee op , en ja niets doen daar is misschien een ander dier de duppe van , ik krijg de naam van de kweker en van de d.a. van de ex eigenaaren dus dat is al iets dan ga ik verder met onze d.a. om te kijken wat we  er aan zullen doen. ik denk dat onze d.a. zeker ingesprek zal gaan met die d.a. in belgie , en wie weet de dieren bescherming aldaar

gr Ann

Pluisje

• Gast
« Reactie #201 Gepost op: februari 23, 2006, 00:04:16 am »
Lieve Ann,
Jeetje wat moest toch JPtje in haar leven al mee hebben gemaakt.
Eerst erge misbruik en nu twee operaties. Gelukkig heeft ze jullie liefde dat heeft ze zeker nodig.
Ik heb ook het begin van het verhaal gemist. Hebben die inbecile mensen een papegaai als speelgoed aan hun kind gegeven?
Ze hadden haar al toen ze 4 weken was????? jeetje. Erger kan echt niet worden.
Maar het klinkt goed hoe het met het tweede pootje ook is gegaan. Wij hier zullen ook duimen dat het ook zo blijft.
En dat zal zeker weten zo zijn.
En hopen dat van deze hele erge ervaringen JPtje niks overhoudt, maar alleen sterker en stress/problemen resistent van wordt.
Wat is ze toch een doorzettertje. Gelukkig!
heel veel sterkte jullie en JPje een knuffel van ons  :hart:.

Pluisje@flock

amacera de pera

• Gast
« Reactie #202 Gepost op: februari 23, 2006, 12:17:03 pm »
goede morgen allemaal , Jp-tje heeft een rustige nacht gehad we hebben een dikke stok  weer vervangen voor een plankje zo dat zeer niet van af glijd nu ze weer een poot in het tape heeft
ze doet het allemaal goed klimt naar haar plankje en eet ook goed, ze heeft even iets meer hulp  nodig maar dat gaat allemaal lukken

Gr ann

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • sweety
    • aursil
« Reactie #203 Gepost op: februari 23, 2006, 12:34:48 pm »

hoi

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #204 Gepost op: februari 23, 2006, 13:48:38 pm »
Goed te lezen dat ze vandaag alweer zo levendig is! Moest wel lachen bij de foto's van gisteren!

Het is natuurlijk allemaal heel triest en JPtje heeft er niets meer aan als jij of de da nu nog actie onderneemt. MAAR het zou toch vreselijk zijn als deze mensen na verloop van tijd weer een gaaitje zouden krijgen! Misschien zou je dat er wel mee kunnen voorkomen!
En als ik alles nog zo eens overdenk, een grijsje van 4 weken waar kinderen blijkbaar zonder toezicht mee mochten spelen... Van de kooi vallen, op die leeftijd... Ik ben bang dat het stommiteit op stommiteit was! Kijk, dat je eens een vergissing of verkeerde inschatting maakt, okee. Maar om er dan niets van te leren en het maar blijven te doen en dan ook nog in deze vorm :angry: En dan niet eens voor de konsekwenties willen opkomen >:D

Gelukkig begint ze nu aan een betere fase in dr leven!

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #205 Gepost op: februari 23, 2006, 17:32:23 pm »
goede morgen allemaal , Jp-tje heeft een rustige nacht gehad we hebben een dikke stok  weer vervangen voor een plankje zo dat zeer niet van af glijd nu ze weer een poot in het tape heeft
ze doet het allemaal goed klimt naar haar plankje en eet ook goed, ze heeft even iets meer hulp  nodig maar dat gaat allemaal lukken

Gr ann

dat ziet er goed uit.
Zij mag van geluk spreken met zoveel goede zorgen om zich heen.  :thumsup:
Geef Jp-tje een dikke kus van mij dat hij snel weer geneest

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #206 Gepost op: februari 23, 2006, 18:59:22 pm »
Gelukkgi dat het goed met haar gaat! Had niet anders verwacht van deze geweldige doorzetter! :hart:

Rika1963

• Gast
« Reactie #207 Gepost op: februari 23, 2006, 19:22:03 pm »
Goed om te horen An !!! Zelf ook een beetje uitgerust?

Groetjes Rika

lady24

• Gast
« Reactie #208 Gepost op: februari 23, 2006, 20:11:34 pm »
hallo ann
als eerste mijn respect voor jullie hoe jullie met de dieren omgaan veel mensen kunnen hier een voorbeeld aan nemen :-*
en ja de mensen die dit op hun geweten hebben zou je  :-X
ik kom uit friesland maar ik las in het topic dat jij en loes de eigenaren wel onder handen wouden nemen als je ze tegen komt
ik meld me ook aan alleen weet ik niet zo goed meer wat er gebroken kan worden ,weet je wat ik neem het midden bijv de ribben want ik ben niet zo groot :wow:
he meid heel veel sterkte met jptje.
ik kan het niet beschrijven hoe geweldig ik jullie vind petje af
 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

jeske5

• Gast
« Reactie #209 Gepost op: februari 23, 2006, 20:28:02 pm »
Hoe is het verder vandaag gegaan met JP-tje?
Ik hoop dat hij allebei zijn pootjes snel weer zo normaal mogelijk kan gebruiken. Heel veel sterkte, natuurlijk ook voor de rest van je gezin, en absoluut ook voor die stoere JP!  :-*