van morgen zijn we vroeg naar amersfoort gegaan, daar werden we weer netzo vriendelik ontvangen als de vorige keer .
Dokter Feld onderzocht JP-tje en stelde de vraag welk elf tal heeft dit beesje als bal gebruikt

en hij keek er niet al te vriendelijk bij

,ik heb hem vertelt dat ik haar in belgie van een gezin gekocht heb , toe kreeg ik de ongeloofige uit roep gekocht??? dit is geen vogel aan schafen dit is een vogel redden.
Uit eindelijk naar nog eens alles bekekenen bevoeld te hebben gaf hij een mening een poot is bovenin gebroken en daar door gaat een pees er schuin over heen waar door JP_tje toch nog behoorlijk pijn heeft en zo rustig is.
De andere poot is welliefst op twee platen gebroken boven de knokkel en onder de knokkel .
Dit was heel erg schrikken ik zag ons al zonder JP_tje naar huis gaan en dat gebeurde dan ook maar niet zonder hoop, dokter feld wilde haar direkt na de af spraken met spoed opareren de eene poot waar de pees verkeerd zit moet open gemaakt worden om de breuk te zetten , ik zei kan dat dan nog er is mij gezegt dat hetal geheel ver groeit is als antwoord kreeg ik helemaal recht worden haar poten nooit meer maar er is een verschil tussen kromme poten en poten die allekanten op bengelen ,het kan minstens 70% verbeteren :ona dat hij de gbreuk hjeeft gezet word de pees op de juiste plaats vast gezet zo dat hij niet weer weg schiet nu hij op gerekt is .
als JP-tje het aan kan zal hij ook de tweede poot openen en op twee plaatsen zetten , het zijn best flinke in gepen maar met als resultaat dat onze schat weer redelijk goed kan lopen en niet meer hoeft te kruipen , voor lopig moet ze rustig
aan doen .
ik krijg net tel JP-tje is uit de nacose en heeft in 1poot 2pinnen zitten en in de anderepoot 1pin,de vergroeiingen zijn er tussen uit gehaald alleen haar eene pootje is nu iets korte maar ze heeft de operatie goed doorstaan en moet nu in snel tempo aan sterken ikga er nu direkt weer heen en hou jullie op de hoogte ik zal mijn foto toestel mee nemen zodat jullie kunnen zien hoe het er uit ziet . en ik denk dat ik mijn bankpas ook wel mee moet nemen alhoewel ik het eigenlijk genoeg pinnen vindHa Ha

gr van Ann