Hoi,
hier had ik er ook zo 1 Koko kwam hier in maart, en was inmiddels 40 jaar, hij heeft de laatste 20 jaar in en op zijn kooi geleefd, hij had metalen zitstokken en een flostouw dat was het.
ik als leek ging me vreselijk in gaaien verdiepen, en het eerste wat ik deed was zijn stokken vervangem dit werden wilgetakken. maar liefst 4 stuks, hij klom naar boven en bleef daar hangen, veroerde geen veer meer

.
Na een uur of 2 heb ik 2 takken weggehaald en de onderste metalen stangen weer terug gehangen 1 week later zaten de 4 wilgetakken er in zonder problemen, nog 1 week later kon ik wekelijks 2 takken vervangen omdat hij die helemaal vermorzelde

voor nieuwe speeltjes was hij als de dood, nu kan hij niet kiezen waar hij het eerste mee moet gaan spelen.
Mee naar buiten, ha,ha ik kreeg hem met geen mogelijkheid van zijn kooi af, toch door gezet met opstappen, met een flinke zwaaie met de stok,(als hij er op zat) kreeg ik hem los van de kooi heeft weken geduurd, dan maar rond lopen en steeds verder van de kooi vandaan, toen de tuin in, dit vondt hij geweldig.
toen de straat op, 5 x sprong hij weg, ik deed of er niets aan de hand was en liet hem weer opstappen en wandelde weer verder, al pratend dat hij knap was en wat er allemaal te zien is.
Mee in de auto precies het zelfde, een ramp maar nu vindt hij het prachtig.
dus gewoon doen, en geen aandacht geven voor zijn angst.
vlucht hij weg, laat hem weer opstappen en ga gewoon verder waar je gebleven was.
Komt allemaal best goed
Groetjes
Boudewijn