hoi ik heb een tijdje geleden zo'n zelfde situatie meegemaakt met een koppel collies
ze hadden al meerdere nesten in het verleden met succes grootgebracht
iemand vertelde mij dat het misschien iets te maken kon hebben met een tekort aan voedingstoffen
hallo ik geef hier alleen een mogelijkheid
Een 2de oorzaak kan liggen in het feit dat dit koppel, nog niet weet hoe ze hun kroost kunnen groot brengen.
De 3de mogelijkheid is ,dat ze dermate verstoort zijn geweest dat ze hun eigen kroost hebben omgebracht.
dit zijn idd ook mogelijkheden maar dat was bij mij niet het geval
het lijkt me sterk dat te kort aan voedings stoffen alleen de oorzaak hier van is.ik zou toch nog even veder informeren als ik jou was!!!
"alleen een tekort aan voedingstoffen"
Een tekort aan voedingstoffen kan heel veel ellende veroorzaken en is vaak een van de dingen die als het ware over het hoofd gezien wordt.
het is geen aanval op de eigenaar ,maar enkel een mogelijkheid , als dit het geval is is het relatief makkelijk op te lossen
ookal krijgen ze een diversiteit aan voedsel het is altijd aan de vogel of hij het tot zich neemt of niet
wanneer ze dat niet doen kan er een tekort ontstaan.
en aangezien ze niet kunnen vertellen waarom ze het kunnen doen kan je wanneer je opnieuw met het koppel wilt kweken het zekere voor het onzekere nemen en in ieder geval zorgen dat ze het in ieder geval niet vanwege een tekort opnieuw gaan doen dat zou erg zonde zijn