Hai,
Op zich zou ik best ooit een nestje willen, maar ik ben doodsbang dat er iets mis gaat en dat ik dan Jera onnodig in gevaar heb gebracht
je vogeltje is op de wereld en heeft voor zichzelf maar 1 doel in het leven en dat is haar of zijn eigen genen meegeven aan een volgende generatie.
Als je dus vogels de gelegenheid geeft om te broeden, ga je alleen maar door met zorgen voor zijn of haar nut in het leven.
Het hele leven is 1 groot risico, bij alles wat iemand of een dier doet is een bepaalde mate van risico betrokken.
Neem jezelf bijv. je hebt een vriend!!, zou je met hem naar bed gaan, dan is er een kans dat je een enge ziekte oploopt.Maar moet dat een reden zijn om maar geen sex te hebben,nee natuurlijk niet wel moet je proberen om dit zo veilig mogenlijk te doen .
Dus laat je je vogel broeden,moet je wel zorgen dat de vogels zo optimaal mogenlijk voorbereid zijn en een goede conditie hebben.
De kans dat er iets fout gaat is dan gewoon erg klein, ennuh als je jonkies hebt is je vogel blij en jij ook,

m

g Frank