Auteur Topic: Rare vogel  (gelezen 1350 keer)

Riboet

• Gast
Rare vogel
« Gepost op: december 10, 2005, 10:12:10 am »
Ik trof vandaag een rare vogel op de papegaaienspeelplaats. Ik heb er snel een foto van gemaakt.
Hebben jullie enig idee welk soort dit is?????

dutchgerard

• Gast
Re: Rare vogel
« Reactie #1 Gepost op: december 10, 2005, 10:44:26 am »
Het is in iedergeval een Europees soort, ik denk dat hij oorspronkelijk uit Frankrijk komt.  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: december 10, 2005, 11:10:51 am »
Haha, wat een leuk beest! Zo te zien maken jouw grijzen goed gebruik van je klimboom! ;)

Riboet

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: december 13, 2005, 22:56:29 pm »
Euh ja, en van het schrootwerk aan de muur ook zoals je kunt zien...

Er hing nog een spot boven de papegaaienspeelplaats. Uit veiligheidsoverwegingen hadden we de lamp en de electriciteitsdraden al weggehaald (zie ook het onderwerp Shocking over Middel die het draadje doorbeet een aantal maanden terug), maar sinds vandaag is de behuizing van de spot ook aan gort. Knopje en lampbehuizing zijn vakkundig door Favo verwijderd en op de grond gegooid  :o. Volgens mij is het Favo's manier om te zeggen: het wordt tijd voor wat nieuws  :cool:!

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: december 14, 2005, 08:26:08 am »
onze chico bijt ook zo graag in alles maar als ze dat doet geef ik haar het speelgoed waar ze wel in mag bijten en ik moet zeggen ze geeft het de laatste tijd goed aan wanneeer ze dat gaat doen ze verraad haar eigen door eerst om haar heen te kijken en dan zie ik het en dan pak ik meteen het speelgoed dat voor haar is

en wat betreft de foto ik vind het maar een "rare vogel"  ;D

Koko

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: december 14, 2005, 12:31:36 pm »
;D ;D raar vogeltje, ze kijkt iets of wat schuldig ;D

Groetjes
Boudewijn