Auteur Topic: Hevig geschrokken!  (gelezen 2772 keer)

jeske5

• Gast
Re: Hevig geschrokken!
« Reactie #15 Gepost op: december 29, 2005, 23:21:31 pm »
Donut reageert idd ook heel erg op kleuren. alles wat fel van kleur is, wordt gezien als iets heeeeel engs!  :)

Cosch

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 30, 2006, 13:41:24 pm »
Vanochtend kwam ik onder de douche vandaan. Deed de lamp aan in de kamer en zie Coco met grote ogen aan de tralies hangen. Helemaal hijgen. Ik zie dat Kaya met grote ogen op de bodem van de kooi zit te kijken.
Blijkbaar zijn ze ergens erg van geschrokken. Ik zou niet weten wat.  ??? Ik heb ook niks gehoord. Misschien dat een van de 2 van zn stok is gevallen ofzo.
Meestal komen ze uit een diepe slaap als ik de lamp aan doe.  :)

Gr Corina

qliqi

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: november 30, 2006, 13:48:56 pm »
ik had dat laatst ook met alle vier en kwam er maar niet achter wat dat zou kunnen zijn..... Bleek een gigantische spin die ze blijkbaar behoorlijk had laten schrikken (terwijl ze normaal niet van een spinnetje opkijken). Ze zijn de halve dag van slag geweest...

Dorian

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 30, 2006, 13:51:11 pm »
Vreemd hey Corina. Vooral omdat er in principe niks was wat jij hebt opgemerkt.

Pinkey schrikt ook wel eens, maar meestal reageren we er maar niet op.
Ze is nu bang in de hal, want daar hangt een nieuwe lamp met spotjes.
Wij vinden ze gezellig, Pinkey vindt ze alleen maar eng.

Haha. Ze durft ook niet meer over de grond te lopen daar, want dan moet ze over twee lichtbollen heen.
Ik moet er alleen maar om lachen. Het ziet er echt leuk uit. Ze valt ze ook aan.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #19 Gepost op: november 30, 2006, 13:55:45 pm »
ik had dat laatst ook met alle vier en kwam er maar niet achter wat dat zou kunnen zijn..... Bleek een gigantische spin die ze blijkbaar behoorlijk had laten schrikken (terwijl ze normaal niet van een spinnetje opkijken). Ze zijn de halve dag van slag geweest...

Van een spin?  cheesy2 Ongelofelijk!!

qliqi

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november 30, 2006, 16:03:32 pm »
jah! Watjes!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #21 Gepost op: november 30, 2006, 16:12:13 pm »
de eerste keer dat flip geschrokken was is heel in het begin op de camping,zijn eerste keer ,echt alleen ,terwijl wij een hapje gingen doen,thuisgekomen,licht aan gedaan en grote paniek in het kot,hij schrok zich rot,had ons waarschijnlijk horen aankomen(of miss ook nie) maar zag niet veel door de donker en dan ineens volle licht

als we nu weggaan en het gaat donkeren eer we terug komen laat ik altijd een nachtlampje branden,zo schrikt hij niet te fel meer

Cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: november 30, 2006, 16:17:20 pm »
Ik zeg 's ochtends voordat ik de lamp aan doe eerst: goeiemorgen, wakker worden!
En dan doe ik de lamp aan! En dan zie je de kopjes weer in een normale stand komen en dan kijken ze nog wat vaag, maar ze schrikken niet!

billy

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: november 30, 2006, 16:22:21 pm »
Ohhhhhhh arme Coco, wie komt er nu ook sávonds laat binnen met een vensterbank. cheesy2

En je weet het he Corina NIET KIJKEN!!!! ;D ;D

Groetjes Els

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #24 Gepost op: november 30, 2006, 16:23:43 pm »
thuis is het niet echt een probleem,dan zitten ze onder de doek en horen eerst vanalles en schrikken ze zeker niet ,maar als je om 17 u vertrekt en om 21 u thuis komt is het donker en hebben ze hun doek nog niet en drm brand er een lampje

btw, hing jij er geen doek over de laatste tijd,ik dacht zoiets gelezen te hebben  :CENS

Cosch

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: november 30, 2006, 16:29:54 pm »
Ik heb dat idd een tijdje geprobeerd, maar eigenlijk is het weer verslonst.  :-[ Maar ik moet ook zeggen dat hij op het moment niet zo bijterig en sjagerijnig is dan dat coco ooit wel es geweest is. + ik ga nu over het algemeen ook op een iets normaler tijdstip slapen, dan toen wel eens.  :-[

Maar als er weer periodes zijn dat hij meer slaap nodig heeft, dan zal ik absoluut de doek weer gebruiken. Want het is niet zo dat het niet hielp.

Ohhhhhhh arme Coco, wie komt er nu ook sávonds laat binnen met een vensterbank. cheesy2

En je weet het he Corina NIET KIJKEN!!!! ;D ;D

cheesy2  cheesy2

Caiolinda

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: november 30, 2006, 17:34:54 pm »
Vrijdagnacht hadden wij het ineens.

We lagen lekker te slapen en ik schrok wakker en hoor beneden een hoop kabaal fladeren tegen de tralies slaan. Gauw naar beneden gegaan en het eindresultaat waren in totaal twee staart veren en 4 slagpennen. Nu was Quinzy al in de rui maar zo gaat het hard. Quinzy was nog helemaal ondersteboven heb hem er maar even uitgehaald en toen was het weer goed. Wij hebben nog twee katten kindjes en er had er eentje iets op de grond gegooit richting de kooi ik denk dat ze daar erg van zijn geschrokken.

Wat alleen een beetje jammer was dat ik niet meer kon slapen en dus om zes uur al beneden zat.

Groetjes linda

Cosch

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: november 30, 2006, 18:31:46 pm »
 ;D ja je bent zelf waarschijnlijk het ergste geschrokken!  ;D

Caiolinda

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: november 30, 2006, 18:55:36 pm »
Das waar

Jarie

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: november 30, 2006, 21:26:49 pm »
Ruud komt elke avond thuis met motor,dus helm op pak aan kortom griezelig genoeg,de kooi staat bij het raam ze kunnen elke avond zien hoe en wat niks aan de hand,MAAR 1x per week word de vuilnisbak weggehaald JJJJAAAAAAAAAA das paniek ??? ???