Jeske, dan ben ik blij dat jij mij zo serieus neemt.
:elvis:
Sorry maar bij mij gaat de mens nog altijd voor de vogel.
Zeker als de vogel nog aangeschaft moet worden.
Maar blijkbaar mag ik hier niet waarschuwen voor de gevaren die eraan kleven als je een perce vogel wilt waar je huisgenoten enige afkeer voor uitspreken, daarbij ook nog een vogel waar net zoveel gefundeerde tegen- als voorstanders voor zijn. Of, Jeske, ben jij een voorstander van het aanschaffen en dan weer doorstoten van een vogel naar SMP of NOP! Houdt de economie wel hoog.
De serieuze vraag van Cezanne was: "dus is een kaketoe geschikt als huisdier (witkuif of molukken) of raden jullie 't af?!"Cezanne, Uiteraard moet iederen zelf weten wat hij doet, als je diverse topics leest hier en op andere forums, kun je heel duidelijk lezen dat een Kakatoe niet altijd geschikt is als huiskamervogel, vaak minder dan een grijze of edel of amazone.
Mijn antwoordt is dan misschien niet met de woorden geschreven die je graag hoort maar wel degelijk serieus.
Denk ook aan je vriend, ik neem aan dat je hier nog langer mee door het leven wilt. Bedenk daarbij dat hier op PLF, vaak alleen de positieve verhalen vertelt worden, juist door reacties met een ondertoon als die van Jeske.
Ik probeer je serieus tot nadenken aan te zetten en ik wens jou en je vriend zeker succes met je beslissing.

Peter