Ben vanmiddag weer even binnengewipt. Uiteraard kan ik het niet laten, even bij de 61-jarige Rocko kijken en bij Paku de grijze roodstaart! De jonge grijzen zijn alweer verkocht. Sjaak was vanmiddag met de nieuwe eigenaren de baby pap aan het geven (boven, uit het zicht). Het was errug druk in de winkel en ben even met Paku (hun grijze die op een pracht van een klimboom in de zaak zit) bezig geweest. Even op mijn hand genomen en gekletst! Toen even Gorinchem ingeweest en teruggegaan naar Dieca om de bessen-notenmix van Vogel-Jungle mee te nemen. Daar zitten cocossnippers in waar zowel Orrie als Sjakkie meteen weg van waren!

Ik heb even voorgeproefd, het is héérlijk!
Ik heb vorige keer ook een handig ding gekocht, voor als je er niet bent. Je kunt het volstoppen met banaan bijvoorbeeld en daar zijn ze dan wel even zoet mee! Kan in de vaatwasser. Tot nu toe heb ik hem zo ook schoon gekregen.

Het nadeel van deze winkel is dat ze zóveel leuke dingen hebben, dat je nooit met lege handen weggaat (vraag maar aan Pascal!!).
En ik heb nog een mineraalsteen meegenomen. Vogels aan de Manurivier in Peru eten daar naar behoefte van aan de rivieroevers. Je ziet op de foto boven de mineraalsteen ara's eten.. Ik ben zeer benieuwd wat Sjakko hier mee gaat doen, want ik denk dat hij hem gewoon sloopt..

Sjaakl vertelde dat er gisteren ook iemand van het forum geweest was die helemaal uit Den Haag kwam.. Wie was het?