Auteur Topic: Papegaaienspeciaalzaak Dieca in Horn  (gelezen 102189 keer)

Cosch

• Gast
Re: Papegaaienspeciaalzaak Dieca in Gorinchem
« Reactie #240 Gepost op: december 02, 2006, 14:22:47 pm »
Op een ander forum had ik contact met een meisje en heb haar ook ontmoet op de wandeldag in Rotterdam!
Ik heb van haar grijsje 2 hele mooie foto's kunnen maken.
We hebben een beetje contact gehouden en nu hoorde ik dat ze met een foto van haar grijsje heeft mee gedaan met de fotowedstrijd bij Dieca. En ze is 2e geworden!  :yahoo:  :yahoo:

Ik ben ook heel trots.  woohoo

En het leuke is; ze mag nu voor een bepaald bedrag speeltjes uitzoeken en nu gaat ze mij 2 pinata's opsturen.
Vind ik zo aardig! Dat had ze natuurlijk helemaal niet hoeven te doen

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #241 Gepost op: december 02, 2006, 14:52:16 pm »
Oh wat leuk. :thumsup: Ik had ook mee gedaan! Maar niks gehoord natuurlijk, dus niet gewonnen.. Wie er eerste is, misschien Janina wel, die had de foto van Flurry die een aga van haar kroelt en ook die met de paaseitjes!

Caiolinda

• Gast
« Reactie #242 Gepost op: december 02, 2006, 17:03:41 pm »
Dat is jammer ik heb de foto's wel zien hangen maar er niet voldoende na gekeken om te zien wie degene waren die hadden gewonnen jammer.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #243 Gepost op: december 02, 2006, 19:34:16 pm »
Nee  :cry: ik ben het ook niet geworden...de 1e prijs ging naar een kroelende geelkuif en maracana als ik me goed herinner, een schitterende foto

maar die van mij was mooier  :P :P ( grapje natuurlijk  ;) )

Cosch

• Gast
« Reactie #244 Gepost op: december 02, 2006, 19:50:55 pm »
Oohhh joh jij ook niet!  :o Dan ben ik nog trotser dat ik van die mooie foto van flurry heb gewonnen!  :P  woohoo  woohoo

Ik ben benieuwd welke ze ingestuurd heeft!  ???

chantal

• Gast
« Reactie #245 Gepost op: december 28, 2006, 12:02:53 pm »
Zaterdag 6 januari heb ik een afspraak met Sjaak. Ik vind het niet goed gaan met Chico als er visite is. De mensen moeten echt uitkijken voor hem als ze langs de kooi lopen. Ook als wij hem bij iemand willen laten opstappen word ie helemaal bol en wil aanvallen. Het is dus onmogelijk om hem bij andere mensen in de buurt te hebben.  Ik hoop dat we er wijzer worden en dat Sjaak ons kan helpen en dat hij nog een paar leuke vogels heeft zitten  :hart: (moeten wel uitkijken want ik ben eigenlijk hard op zoek naar een vriendje voor Chico  ;) )
« Laatst bewerkt op: december 28, 2006, 12:52:15 pm door chantal »

Dorian

• Gast
« Reactie #246 Gepost op: december 28, 2006, 12:10:18 pm »
Succes bij Sjaak. Goed dat jullie dat gaan doen hoor.  :thumsup:

Ben benieuwd of jullie er wijzer van worden. De laatste keer dat wij er waren zaten er nog heeeeeeele leuke kleintjes.  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #247 Gepost op: december 28, 2006, 13:12:32 pm »
Vorige week zat er een goffini kaketoe! :hart: Een scheetje!!

Dorian

• Gast
« Reactie #248 Gepost op: december 28, 2006, 21:20:34 pm »
Die zijn ook heeeeeeel leuk.

En de grijsjes die er zaten toen wij er waren waren ook zooooooo lief. En de babyblauwgele Araatjes  :hart:  :hart:

chantal

• Gast
« Reactie #249 Gepost op: december 29, 2006, 07:05:41 am »
Ik ben heeeeeeellll benieuwd  ::)

chantal

• Gast
« Reactie #250 Gepost op: januari 08, 2007, 11:19:23 am »
Nou wij zijn zaterdag bij Sjaak geweest hoor  :thumsup: Het is allemaal best goed gegaan. We hebben wel weer veel geleerd en IK vooral want ik was veel te lief voor Chico.  :-[  Mensen die bang zijn voor Chico mogen gewoon niet meer met hun handen in de buurt komen want als hij probeert te bijten en ze trekken dan terug denkt hij van ik heb gewonnen met bijten. We moeten dus nu een slachtoffer vinden om mee te trainen. phone.
Ik zal ook even een dagboek aanmaken voor Chico want we zijn ook met clickeren begonnen.
Ik heb Sjaak zijn blauwgele ara gezien  :hart: :hart: :hart: Wat een schatje zeg. Ik heb hem nog even op mijn hand gehad en ik was echt verliefd  :hart: Hij had ook nog een klein vogeltje zitten die van zijn dochter is. Ik weet de naam niet precies maar het had een zwart koppie en de naam eindigde op iets met bek dacht ik. (geen bonte boer) Maar ik vond het echt een gaaf beestje. En natuurlijk had ie weer kleine baby grijsjes  :hart:
OOk heb ik de Dieca pellets meegekregen om te proberen maar Chico wil er niks van weten. En natuurlijk 3 nieuwe speetjes want je kan natuurlijk nooit met lege handen naar huis als je in een winkel bent waar ze speelgoed verkopen  ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #251 Gepost op: januari 08, 2007, 11:45:29 am »
Lief is Chilly he? Prachtige ara, hij glanst zo prachtig!! En dat vogeltje van de dochter is een zwartkopcaique! Ook zo'n scheetje! De ouders daarvan zitten boven en ze hopen op jongen ooit! ;)

chantal

• Gast
« Reactie #252 Gepost op: januari 08, 2007, 13:58:13 pm »
Oh ja zo heette die. Ik vind het zo'n scheetje en ik heb de ouders ook zien zitten inderdaad en als ze ooit jongen hebben  ;). En die beo's waren ook flink aan het praten en fluiten en geweldig.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #253 Gepost op: januari 08, 2007, 14:07:20 pm »
Prachtig hè, de beo's! :hart: Ze glanzen zo mooi! :a036:

Caiolinda

• Gast
« Reactie #254 Gepost op: januari 09, 2007, 18:00:24 pm »
Die kleine is dat die op de klimboom. Die gooide zichzelf toen wij er waren zo naar beneden en wilde maar al te graag opstappen en blijven zitten  :)

Uiteindelijk ging ie toch maar weer de boom op  :)