Nou wij zijn zaterdag bij Sjaak geweest hoor

Het is allemaal best goed gegaan. We hebben wel weer veel geleerd en IK vooral want ik was veel te lief voor Chico.

Mensen die bang zijn voor Chico mogen gewoon niet meer met hun handen in de buurt komen want als hij probeert te bijten en ze trekken dan terug denkt hij van ik heb gewonnen met bijten. We moeten dus nu een slachtoffer vinden om mee te trainen.

.
Ik zal ook even een dagboek aanmaken voor Chico want we zijn ook met clickeren begonnen.
Ik heb Sjaak zijn blauwgele ara gezien

Wat een schatje zeg. Ik heb hem nog even op mijn hand gehad en ik was echt verliefd

Hij had ook nog een klein vogeltje zitten die van zijn dochter is. Ik weet de naam niet precies maar het had een zwart koppie en de naam eindigde op iets met bek dacht ik. (geen bonte boer) Maar ik vond het echt een gaaf beestje. En natuurlijk had ie weer kleine baby grijsjes

OOk heb ik de Dieca pellets meegekregen om te proberen maar Chico wil er niks van weten. En natuurlijk 3 nieuwe speetjes want je kan natuurlijk nooit met lege handen naar huis als je in een winkel bent waar ze speelgoed verkopen