Hallo,
Af en toe vind ik het leuk om een nieuw speeltje erbij te kopen voor Fred, jammer genoeg zijn bijna alle speeltjes die te koop zijn van dusdanige kwaliteit dat ze binnen een paar dagen het loodje leggen. Een witkuif is een super sloper. Nu snuffel ik regelmatig op het net op zoek naar speeltjes van acryl en vandaag las ik dat er ergens ook speeltjes met sloopgarantie verkocht worden alleen niet waar. Misschien dat ik daar een paar speeltjes kan aanschaffen die heel blijven. De helicopter van acryl was binnen een paar dagen compleet uit elkaar gehaald, elk onderdeel los van het andere en fred was heel trots op zijn werk.
Ik maak zelf regelmatig 'sloop-speelgoed' voor hem van een houtstronk (fruitboom) waarin ik gaten boor en in die gaten druk ik cedernootjes, zodat er lekker gesloopt moet worden om iets lekkers te krijgen. Deze hang ik bovenin zijn kooi en dan is ie lang zoet.
Dus ik vraag me af is er hier iemand die weet waar je sloop-proof speelgoed kunt aanschaffen? Of welk acryl-speelgoed heeft het overleefd bij een kaketoe en is nog heel.
Fred en ik hopen dat iemand iets weet