hahaha! Ja om het lekker verwarrend te maken.
Kaya heette vroeger Coco. Maar omdat ik al een Coco heb, heb ik hem Kaya genoemd!

2 Coco's werd een beetje lastig!
Ik zou ook zo graag een vriendjeof vriendinnetje voor coco willen, vooral ook omdat ik strax ivm werk minder thuis ben, of is dit geen goede reden? Ik zou zo graag een kakatoe willen, maar weet niet of dit de goede , wat vind jij hiervan? Ik ben zo bang dat coco zich anders zo alleen gaat voelen
En een kakatoe heb ik altijd al graag willen hebben
Om die reden heb ik ook Kaya gekocht! Ik ging op mezelf wonen en om dat coco van mij is, ging hij natuurlijk mee. Hij was de laatste 2 jaar mijn ouders gewend die de hele dag thuis zijn. Dus zou het wel heel eenzaam worden voor hem. daarom is Kaya erbij gekomen. Ze kunnen nog niet bij elkaar in de buurt komen, maar geluidjes maken ze wel naar elkaar!
En de keuze van de vogel moet je idd zelf weten. Een kaketoe is erg leuk, maar of ze in een kooi kunnen, weet ik niet. Dat soort dingen heb ik ook afgewogen.
Vind het hartstikke goed van je dat je dat allemaal durft met dat bijten enzo en dat je de moed niet opgeeft.. ik durf nog steeds niet met mijn hand bij coco te komen want die hengst me ook ik zie het gewoon aan zijn houding dus heb de moed maar opgegeven(slap ik weet het) maar ik kan hem door de tralies wel kusjes geven en opstappen enzo is ook geen probleem, maar krabbelen mag alleen mijn man
ach wie weet komt het nog.
Ik weet hoe ontzettende moeilijk het is. Een bijtende papegaai.

Maar weet je, met elke inimini kleine verbetering ben je weer hartstikke blij. Gisteravond en vanochtend kon ik hem zonder een handdoek nodig te hebben op laten stappen. Hij word steeds nieuwsgieriger naar wat ik aan het doen ben. Vanochtend vloog hij naar me toe, toen ik met het fruit bezig was. Dat soort dingen maakt je heel blij!
Dat is dan weer de andere kant!

Succes
Gr Corina