Jullie hebben wel een beetje gelijk.
Maar ik moet zeggen, dat het allemaal goed bedoeld is, maar echt onwetendheid. De info die ze hadden kwam uit boekjes. En het feit dat er 2 bakken schoon water en 3 bakken zonnebloempitten stonden, gaf aan dat ze wel goed voor hem zorgden. Hij mocht er ook de hele tijd uit. en had verscillende speeltjes enzo. Ze wilde ook een goed huis. Ze hadden al wat adresjes afgeslagen.
Maar ze wilden een kleintje omdat ze dat leuker lijkt, zodat hij helemaal van hun is.
En de verhalen van mijn Coco deden wat dat betreft ook niet helemaal goed, omdat ik Coco ook vanaf 15 weken heb.
Ik neem aan dat je een klein papegaaitje bedoeld?
Als die getest is oke , maar anders heeft het testen van Coco weinig nut denk ik, als ze samen staan.
Groetjes Els
Ja dat had ik me ook bedacht. Het kleintje is niet getest. De kooi stonden wel 4 meter uit elkaar. Met een kast er tussen.
Maar ik ga het gewoon aan Verstappen vragen hoe hij er over denkt. Als hij zegt: nee je kunt hem beter bij jou thuis in een andere kamer zetten ofzo! Dan doe ik dat.
Maar ik weet niet goed wat die mensen daarvan zullen vinden. Want dan moet ik hem natuurlijk al wel betalen voordat de uitslag gekomen is! En dat is weer extra risico voor mij!
Gr Corina