Het huiswerk was allemaal goed gemaakt.
We hadden in januari geen les dus moesten we er wel allemaal weer even 'in' komen. Dat was echter zo gepiept toen we begonnen met keuren.
Er werd voor de les al geroepen dat er BINGO vogels waren, nou we hadden een BINGO in het kwadrant. Hij mistte een hele poot, en van de poot die er nog wel aanzat was een nagel af. Er mankeerde nog meer aan dus ik kon mijn eerste serieuze 80 punten noteren.
Er waren 25 vogels aanwezig. Eleganten, turquoisines in pastel, roodbuik en gewone wildkleur, kakariki's in roodvoorhoofd en geelvoorhoofd, pennanten in wildkleur en blauw, barrabandparkieten, swiftparkieten, bourkes in opaline. Er was dus keuze genoeg en de kwaliteit schommelde flink. Veel conditiefoutjes waardoor een 90/91 punten het hoogst haalbare was voor een enkeling.
Tussendoor werd individueel de evaluatie over het eerste jaar doorgenomen. Alle 4 waren we zo klaar. Als het goed gaat is er niet veel te bespreken.
Ik kijk terug op een leuke dag, het duurde even maar nu ik weer geweest ben heb ik er weer volop zin in