Auteur Topic: djarno zat vast met zijn vleugel  (gelezen 1484 keer)

marry

• Gast
djarno zat vast met zijn vleugel
« Gepost op: januari 12, 2006, 21:35:32 pm »
gisteravond hoor ik oppeens toch een geschreeuw   :o ik kijken zit djarno met zijn vleugel tussen de tralies van de kooi  :( ik in paniek proberen zijn vleugel los te halen waarop djarno steeds harder ging schreeuwen.  en bij overmaat van ramp ging ie ook nog proberen rond te draaien HELP ik dus met mijn andere hand de kooi in om hem vast te houden zodat ie niet meer kon draaien voordat ie zijn vleugel brak pfffffff. nou dat heb ik geweten meneer beet me daar toch in mijn duim en vast is vast nou probeer dan maar niet mee te schreeuwen  :cry:  ik zachtjes zijn vleugel iets omhoog geduwd en ja hoor hij kwam los  :thumsup: ik hem uit zijn kooi gehaald en hij viel van schik in slaap op mijn schoot  :hart: gelukkig was alles goed afelopen en heeft ie er niks aan over gehouden.gr marry

Pascalle

• Gast
Re: djarno zat vast met zijn vleugel
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2006, 21:38:13 pm »
Ach gossie, gelukkig is het goed afgelopen...! op jouw duim na dan  ;D.

marry

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2006, 21:50:34 pm »
ja gelukkig wel  ;) maar die duim doet pijn joh echt niet normaal  :CENS ik heb gezegd tegen djarno als je dat nog 1 keer doet krijg je een kunstsnavel  :angry: hihi.gr marry

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2006, 01:33:21 am »
Pffffff, dit heb ik eens gehad met een logeetje.
Junai was 1 week bij mij (grijze roodstaart) en ik had een hele mooie reis kooi voor hem klaar gezet.
Baasjes waren weg Junai in de kooi lampen uit en naar bed.
Snachts word ik echt wakkeer van een moord kreet, ik rennend (bijna vallend) de trap af gestormd.
Zie ik Junai met 2 vleugels vast zitten tussen de verticale tralies  :o

Ik in alle staten, want hoe kwam hij zo vast te zitten en hoe krijg ik hem er weer uit  :o
Heb echt even raar staan te kijken en na denken hoe ik dat het beste kon doen, hij zat letterlijk met zijn rug vast tegen de tralies aan.
Ik heb geen idee meer hoe ik hem los gekregen heb, maar het is me gelukt. Junai gelukkig alleen een beetje aangeslagen van het voorval en mijn paniek.
Want jah daar staat ineens een wild vreemde naast je kooi en je mist je mammie.

Junai natuurlijk meteen een andere kooi klaar gemaakt ( een honden bench).
En al snel lag meneer op 1 poot te slapen, ik had natuurlijk goed de schrik te pakken en heb ook niet meer geslapen die dag!  :)

Ik kan me dus goed voorstellen dat jullie geschrokken zijn!
(En Djarno natuurlijk  :))

Riboet

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 13, 2006, 08:25:29 am »
Nou dat was wel een avontuur voor m'n exkleintje! Ik vertelde je al dat ik het ook een keer gehad heb met een gaai. En dat ze je dan een keer bijten, nou ja, dat zij ze vergeven, maar pijnlijk is het inderdaad wel  :cry:.
Geef Djarno een knuffel van mij en ik zie hem graag nog weer eens  ;).

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: januari 13, 2006, 08:30:31 am »
meneer beet me daar toch in mijn duim en vast is vast nou probeer dan maar niet mee te schreeuwen :cry:

Nou Marry,

dat is zeker schrikken. Maar goed dat goed is afgelopen.

Je vindt het toch niet erg he? Dat ik om bovenstaande citaat hier even heb zitten lachen?  ;D  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: januari 13, 2006, 08:59:11 am »
Wacht maar, jij gaat vast ook binnenkort weer gebeten worden! :)

Cosch

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: januari 13, 2006, 09:11:06 am »
 ;D

Jeetje dat is schrikken zeg!
Ik geloof idd dat je dan even sta te kijken, van hoe moet ik dat gaan aanpakken!

Ik hoop dat je duim gauw geneest!  ;)

Gr Corina

marry

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: januari 13, 2006, 09:49:36 am »
nou als djarno echt zo had vastgezeten met 2 vleugels en zijn ruggetje tegen de tralies dan had ik volgens mij een flauwte gehad van schrik  :o  is helemaal een ramp als het een loge is ach die arme vogel zal ook wel de schrik van zijn leven hebben gehad. ik had ooit een keer een oppas hond die vrouw wou op vacantie maar niemand wou er op passen. nou ik deed dat wel even hij was nog niet ijskoud 2 dagen hier en dhr nam de kuierlatten door de deur. pppffffffffff uren gezocht en een hartslag van hier naar tokio. uiteindelijk zag ik hem staan ging ie er nog een spelletje :angry:   van maken ook maar oke gewapend met loge en al onder mijn arm weer naar huis. en toen was er koffie hihi.mijn hond stond nog eens een keer bij de digros en dan wil je niet weten bij wie :( een dakloze vastgebonden aan een touwtje) ik kwam de digros uit met me vrindin en die hond kwispelen naar me ik nog zo van ach wat een schatje  :hart: en opeens zeg ik tegen mijn vrindin lijkt mij hond wel  :CENS nou na wat vragen stellen in het engels( want ze praten geen nederlands)  >:D bleek het mijn hond te zijn  :o ik scheldend met snowy onder mijn arm naar huis je wou zeken in een doos slapen op het station  :angry: erg he. maar ik ben wel blij dat het met je logeetje goed is afgelopen  :thumsup: gr marry    

marry

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: januari 13, 2006, 09:52:43 am »
nee hoor helemaal niet erg pascallo dat je moest lachen  :)  gr marry 

marry

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: januari 13, 2006, 14:51:21 pm »
hoi barbara. ik heb djarno een knuffel van je gegeven hij zegt bedankt  :-* en natuurlijk komen we gauw langs  :thumsup: ik bel je in de loop van volgende week even. gr marry 

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #11 Gepost op: januari 13, 2006, 16:19:29 pm »
Wt lijkt me dat heerlijk als je een jong verkoopt en er dan contact mee kan houden!! :thumsup:

roosje

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: januari 13, 2006, 17:50:37 pm »
zielig. :cry:
maar toch kwam het weer goed. :thumsup:
op je duim na! ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: januari 14, 2006, 11:06:22 am »
Nou zeg, ik droomde vanacht dat Sjakko hetzelfde als Junai vast kwam te zitten...  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: januari 16, 2006, 09:06:33 am »
 ;D  ;D