Nou. Coco is inderdaad "In tha House".
Bij thuiskomst hebben we haar (ik denk ook dat het een popje is) lekker gesproeid. De kooi was toen al ingericht en we konden haar dus na het douchen direct in haar kooi plaatsen.
Na een uur in de kooi stil op 1 plekje te hebben gezeten is ze nieuwsgierig gaan klimmen door de kooi.
Ze is hardstikke lief, want ze wilde op het moment dat ze er net was alleen maar gekroeld worden. Ze ziet er ook niet uit, want ze is geheel geplukt. Zelfs haar rode staart is er niet meer. Alleen 2 pennen waaruit een rood pluimpje komt is wat er nog over is van haar staart. Echter......... ze zit onder de pennen, dus binnen nu en 2 a 3 maanden hoop ik dat ze weer helemaal vol met veren zit. Mits ze natuurlijk niet blijft plukken.
Tijdens het eten heb ik haar deur open gezet, maar door angst voor de grote ruimte durfde ze er niet uit te komen. Na 10 minuten heb ik haar uit de kooi op laten stappen (ook dat gaat dus al stukken beter) en heb haar op de slijtstok gezet die aan de deur zit. Na wat rond gekeken te hebben, zette ze het op een ontdekkingstocht op de playtop van de kooi en nu zit ze buiten op de kooi alsof ze niet anders gewend is.

Uit de kooi stapt ze netjes op wanneer ik "op" zeg alleen in de kooi gaat het wat lastiger doordat ze nog wat angstig is.
Ze heeft al heel duidelijk 'koppiekrauw' gezegd en ze heeft de telefoon van haar vorige eigenaren al nagedaan. Dat klinkt echt heel grappig.

De telefoon gaat 2 keer over en dan zegt ze er achteraan: " Met Jeroen"

Al met al gaat het dus tot nu toe goed. Ik hoop dat het morgen ook goed gaat wanneer ik naar mijn werk ben en ze dus een hele dag alleen moet zijn.
Afwachten dus.
De foto's zijn gemaakt, dus deze komen snel.
Pascal