Tommy en Guano gaan mee...naar het bos, de speeltuin, mee autorijden,de kinderboerderij, naar de winkel, op visite en op de fiets. Maar niet altijd hoor, soms heb ik geen zin in aandacht van mensen of allemaal vragen enzo.
Tommy gaat het vaakst mee op de fiets, die vindt dat prachtig! Ik heb een stok met touw erom aan haken vast gemaakt die dan weer in de houder van het kinderzitje van ooit zitten.Thuis doet hij dan de dingen na die hij onderweg hoorde. Zoals de kikkers en de vogels. Gister begon hij voor het eerst keihard te fluiten op de fiets

Ik deed mooi mee, wat is dat toch gezellig! Hij kan zelfs mn piepende rem nadoen.

En Guano gaat het meest mee naar de winkel. Hij weet precies wat ik pak

Als het hem lekker lijkt dan raced hij van mn arm zo de boodschappen in

Bij het afrekenen mag hij op de boodschappen zitten en een ritje lopendeband maken hahaaaaa die kop die hij daarbij trekt!

Mensen reageren ERG leuk maar vragen wel vaak of ze echt zijn? of of ze wel van mij zijn? Waarom ze niet weg vliegen etc etc. En er zijn mensen die zijn zo enthousiast dat ze mij allemaal pluimen gaan geven over dat ik ze meeneem

En direct wat lekkers voor de gaaitjes zoeken

Natuurlijk zijn er ook vaak mensen die ze willen aaien, maar dat wil ik beslist niet en na wat uitleg snappen ze dat ook wel. Opstappen vind ik wel goed als ze dat durfen