Auteur Topic: Hoe slapen jullie grijsjes ?  (gelezen 8221 keer)

Aaran

• Gast
Re: Hoe slapen jullie grijsjes ?
« Reactie #15 Gepost op: januari 13, 2005, 10:37:05 am »
Kijk Birdy hier hebben we meer aan, in het negatief zag je het alleen beter als je de foto begreep  ::)

Bianca

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: januari 22, 2005, 20:57:59 pm »
hahahahaha kan niet meer zeggen als .....COOOOOL haahahah

dit vind ik echt leuke dingen  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #17 Gepost op: januari 23, 2005, 09:41:34 am »
Ja, het is een gekke gewoonte, maar hij slaapt nóóit anders, altijd zo!! Alleen toen ik vorige week zondag een nieuwe zitstok had gekocht vond ie dat zo vreemd dat hij een nachtje op de andere stok heeft doorgebracht, dit omdat de plek waar hij altijd hangt vlak in de buurt was van de nieuwe enge zitstok!! Dat was ook maar één nachtje, toen was het over en hing hij weer als vanouds!!! ;D

michiel1981

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 07, 2005, 09:27:16 am »
de mijne slaapt soms op de grote stok en soms op de schommel maar soms gaat hij in een hoekje zitten en leunt ie met zijn kontje op een klein pastic viekant dat ik boven zijn etensbak heb hangen dat ie er niet in kan poepen echt geen gezicht, zal vanavond een foto maken  ::)

Riboet

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 07, 2005, 10:11:31 am »
Mijn gaaien gaan pas in de voliere als ik naar boven ga. Vaak hoorde ik nog wat geklauter en gedoe langs de tralies terwijl ik ze toch netjes op de plek had gezet waar ze overdag ook soezen.

Gisteren snapte ik het geklauter. Riboet sliep en zat in de oude kooi altijd op de nagelslijtstok. Omdat ik voornamelijk natuurlijke zitstokken heb gebruikt in de voliere hangt de slijtstok nu op een minder voor de hand liggende plaats. Maar Riboet weet hem dus toch nog te vinden. Toen ik gisternacht even beneden kwam, zaten Favo en Middel op stok te slapen en Riboet een heel stuk lager op de slijtstok.

Overigens heb ik speciaal voor Favo ook het caviahuisje nog in de voliere staan, op de grond. Maar ik geloof dat ze die nu echt ontgroeit is, want ze is er nooit meer ingeweest. Ga toch eens stiekem kijken vanavond wat ze doen als ik slaapdoosje laat zien...

Wickingh

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: mei 07, 2005, 10:16:19 am »
goed

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: mei 07, 2005, 10:55:58 am »
Ja, ben benieuwd! :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #22 Gepost op: januari 17, 2006, 10:41:30 am »
Wat jammer dat Jolanda's exemplaar van de foto verwijderd is.. Is er nog iemand hier die die foto kan bewerken, lichter maken dus? ;)

qliqi

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: januari 17, 2006, 10:48:23 am »
Grijze roodstaart Rocko is de enige die niet met zn koppie tussen zn vleugels slaapt... hij zakt een beetje door zn pootjes en steekt zn nek lichtjes vooruit.

Hij woont hier nog niet zo lang, een maand of twee en zn vorige eigenaar vertelde me dat ie altijd

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: januari 17, 2006, 11:40:05 am »
Tis en blijft een rare vogel!

Rocko is w.s. door de verhuizing en de onwennigheid v3eranderd van slaaphouding. Grote kans dat ie dat blijft doen zo! Ik weet ook niet of Sjakko bij de vorige eigenaar ook ondersteboven sliep... ???

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #25 Gepost op: januari 17, 2006, 17:33:33 pm »
Hier slapen ze allemaal met de snavel in de nek.Pica slaapt soms met z'n kopje voorover hangend.Vorige week toen ze net in de voliere zaten sliepen Mati en Coco en Pica en Trassi de eerste paar nachten hangend aan het gaas.Volgens mij klimt Trassi wanneer ik de voliere
's avonds dicht maak nog steeds naar boven,maar ik weet niet of hij er nog slaapt.
Groetjes,Antonia

Cosch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2006, 08:39:14 am »
Vannacht heeft Kaya OP zijn kooi geslapen!  :-[
Had hem gisteravond wel in de kooi gedaan maar vergeten het deurtje dicht te doen!
Dus vanochtend zag ik met mn duffe kop in het donker een vogel op de kooi ipv in de kooi!

Dat was niet slim!  :-[

Gr Corina
« Laatst bewerkt op: februari 01, 2006, 09:15:33 am door Cosch »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: februari 01, 2006, 08:45:07 am »
Tsja, je moet tegenwoordig ook weer zoveel dingen extra doen, nu je weer op jezelf woont... :)

Cosch

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: februari 01, 2006, 08:49:40 am »
Ik word oud en vergeetachtig!

Gr Corina

dutchgerard

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: februari 01, 2006, 11:51:18 am »
Gino zit altijd op zijn slijtstok te slapen op 1 poot en zijn kopje gewoon recht vooruit.

En met zijn oogjes dicht................ :)