Ik heb op het internet gekeken naar een nieuwe kooi en ik zou graag jullie mening horen.
Op de site van dierenvilla staat er een kooi PALACE van 139 euro, maar is deze kooi groot genoeg?
Iets groter is de kooi LADY MEDIUM ook voor 139 euro, maar persoonlijk vind ik PALACE mooier.
www.dierenvilla.nlOp de site van goedkoperkanniet staat er 3 kooien die er ook wel goed uitzien nl,
Papegaaienkooi A02 van 97,50 euro , Papegaaienkooi A16 van 119,50 euro en Papegaaienkooi A11 van 128,50 euro.
www.goedkoperkanniet.comMijn vragen zijn ; welke kooi raden jullie mij aan,welke kooien hebben jullie , hoe groot zou de kooi minimaal moeten zijn en moeten de poten van de kooi ingekort kunnen worden om de papegaai lager dan je zelf te houden.?
En als laatste nog een vraag ; wanneer ik op het internet de kooien vergelijk lijkt het net of bij sommige kooien de papegaai (even er van uitgaan dat er een papegaai in de kooi zit) beter opvalt dan bij de ander (kleur van de kooi of afstand van de spijlen) en dit mischien ook wel op gaat voor de papegaai zelf, waarmee ik bedoel dat de papegaai zich in de ene kooi beter voelt als in de andere, afgezien van de grootte van de kooi, hebben jullie daar ook ervaring mee.
ps Ik heb bewust gezocht naar een kooi tussen de 100 en 150 euro omdat ik ook nog een grijze roodstaart wil kopen en
ik verwacht dat ik daar tussen de 400 en 550 euro voor moet betalen. (samen tussen de 500 en 700 euro is toch een
hele uitgave voor een gezin in deze tijd)
met vriendelijke groet
Peet