ela ela niet mislezen,zennejij bent van antwerpen,antwerpen zijn sinjoorkes,die zonder tandjes zijn seniorsda's wat gans anders,lol hahahahahahahaaaaaaa looool!!!!!
ach maar daar heb je het ook mis...ik ben van het grondgebied antwerpen, niet van Antwerpen zelf(tip : ze noemen dat hier hondevreters)en ik ben geboren en getoogen van Gent (ne strop)oeps okey misverstaan....jongske ik was al naar de leeftijd gaan zien
hier van groot grondgebied leuven,kweenie ,hoe ze ons noemen,intelligenten misschien,tenslotte hebben wij de grootste universiteit of zou onze bijnaan iets te maken hebben met stella,ahnee da mag nimeer,inbev,zoals dat zo (h)eerlijk noemt ;)hahahahahaaaadoeiiiiiiiiiiiiiiiiiii en btw,kben van '59
rode mutskes in heverlee ? sorry ,ken ik nietik werk al van '99 in heverlee maar kweet daar geen rode mutskes lopen ps. snotneus
Als ik dit lees, hoor ik bijna het accent erbij! Heb een aantal jaar geleden 8 dagen door belgie gereisd per trein. Echt heel leuk.Ook in Antwerpen, Gent en Leuven geweest. (mooi station hebben ze in Leuven toch?)Gr Corina
ONTOPIC