Auteur Topic: De ontvoering van Orrie  (gelezen 29634 keer)

TWEETY

• Gast
Re: Het logeeravontuur van Orrie
« Reactie #195 Gepost op: juni 20, 2006, 19:58:06 pm »
;D   ;D

Ik hoop niet dat tie een voorgevoel had  :o want ik mocht Japie hebben als het vliegtuig neer stort!  ;D

amaai!!!  dat wort hier een echte doodsstrijd :)

TWEETY

• Gast
« Reactie #196 Gepost op: juni 20, 2006, 19:59:23 pm »
serieus  nu :(

want daar mogen we niet om lachen hè :(

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #197 Gepost op: juni 20, 2006, 20:00:44 pm »
;D   ;D

Ik hoop niet dat tie een voorgevoel had  :o want ik mocht Japie hebben als het vliegtuig neer stort!  ;D

zeg stop nu maar zenne over neerstorten,ik moet nog vertrekken en dat is al niet makkelijk met vliegangst
pascal komt gezond en wel terug om zijn gaaitjes op te halen en daarmee uit !!!!!

Cosch

• Gast
« Reactie #198 Gepost op: juni 20, 2006, 20:03:42 pm »
Uiteraard !!!!  ;)
 :)

TWEETY

• Gast
« Reactie #199 Gepost op: juni 20, 2006, 20:06:31 pm »
<a href="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb008_ZNxdm414YYBE" target="_blank">[img width= height= alt=Skydiver 1" border="0]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_10_5.gif[/img][/url]

vivke ik zal een parachuteke maken voor jou, wa kleur moet het zijn? ;D ;D

jaantje

• Gast
« Reactie #200 Gepost op: juni 20, 2006, 20:07:11 pm »
 :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #201 Gepost op: juni 20, 2006, 20:19:29 pm »
<a href="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb008_ZNxdm414YYBE" target="_blank">[img width= height= alt=Skydiver 1" border="0]http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_10_5.gif[/img][/url]

vivke ik zal een parachuteke maken voor jou, wa kleur moet het zijn? ;D ;D

saaaaaaaaaannnnnnnnn  >:D  :angry: er is nu al geen pamper straf genoeg om alles bijeen te houden gggggrrrrrrr

Online Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #202 Gepost op: juni 20, 2006, 21:54:03 pm »
Hey ik kom gewoon terug hoor  ;D

Online Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #203 Gepost op: juni 20, 2006, 22:02:11 pm »
Orrie zit weer lekker in de tuin, hij vindt dat heerlijk. Dat heb ik wel bijna elke avond gedaan, verder heeft hij helaas niet zoveel aandacht gehad als de andere logeerpartij.. had wel wat anders aan mijn hoofd.. Maar Orrie vermaakt zich best, hij is in de weer met de speeltjes (ook die met de cocktailprikkers!! Haha hij raapte de prikkers ook van de bodem op en knakte ze dan kapot..!!). Verder zit ie bijna de hele dag bovenop zijn kooi. Hij is echt ontzettend lief trouwens, laat zich lekker kroelen en kletst tegen me! Ben nog steeds verliefd op die gaai. Pascal heeft gezegd dat als het vliegtuig verongelukt ik Orrie mag hebben...  :P

Wat zal hij lekker genieten bij je zeg. Hij vindt het zo lekker buiten.

Van de drie gaaien mis ik Orrie toch wel het meest.  :(

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #204 Gepost op: juli 07, 2006, 16:59:21 pm »
Jaaaaaa. dat kan ik me voorstellen!! Orrie is supergeweldig!! Echt waar! Jullie weten dat ik van Ton nooit een tweede gaai mocht, maar als ik zoiets als Orrie tegenkom als ik verhuisd ben, dan bezwijk ik.. Ik heb net weer de Opapegaai opgezet en dan moet je hem zien.. Geweldig vindt ie dat. Ik zing dan heel hard en schel mee en dan gaan die pupillen groter en kleiner, hij geniet, wordt er helemaal opgewonden van!! :thumsup: We gaan nog steeds elke dag naar buiten en daar geniet ie inderdaad volop. zit de lucht in te kijken naar de zwaluwen en luistert naar de geluiden.. Prachtig! Je mag hem nog wel even hier laten hoor!!  ;D

Online Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #205 Gepost op: juli 08, 2006, 00:50:52 am »
Jaaaaaa. dat kan ik me voorstellen!! Orrie is supergeweldig!! Echt waar! Jullie weten dat ik van Ton nooit een tweede gaai mocht, maar als ik zoiets als Orrie tegenkom als ik verhuisd ben, dan bezwijk ik.. Ik heb net weer de Opapegaai opgezet en dan moet je hem zien.. Geweldig vindt ie dat. Ik zing dan heel hard en schel mee en dan gaan die pupillen groter en kleiner, hij geniet, wordt er helemaal opgewonden van!! :thumsup: We gaan nog steeds elke dag naar buiten en daar geniet ie inderdaad volop. zit de lucht in te kijken naar de zwaluwen en luistert naar de geluiden.. Prachtig! Je mag hem nog wel even hier laten hoor!!  ;D

Geweldig dat hij zo geniet. Maar ook dat jij zo van hem geniet is goed om te lezen. Ik ga 12 augustus nog een weekje kamperen, dus je mag hem ook tot die tijd bij jou houden. Voorwaarde is wel dat ik ff kom kijken om hem te laten zien dat ik hem niet vergeet  ;)

De afgelopen week was zo hectisch dat ik niet eens in de gelegenheid was om jouw kant op te komen.  :(

Laat maar even weten wat je wilt. Orrie is bij jou in goede handen.  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #206 Gepost op: juli 08, 2006, 10:16:34 am »
Ik vind het prima natuurlijk!  :thumsup: Ik zit allleen wel met de Nutribird die opgaat... Een weekje red ik het nog wel. Ik kan het hier in de buurt niet krijgen!

Online Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #207 Gepost op: juli 08, 2006, 12:31:00 pm »
Ik vind het prima natuurlijk!  :thumsup: Ik zit allleen wel met de Nutribird die opgaat... Een weekje red ik het nog wel. Ik kan het hier in de buurt niet krijgen!

Ik zal kijken wanneer ik van de week een middag van het werk wegkan. Dan kom ik met NB naar jou toe of de koffie  ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #208 Gepost op: juli 08, 2006, 13:14:23 pm »
Afgesproken! Ze zijn net weer samen onder de douche geweest, tegelijk met mij. Orrie, ouwe man, zit weer te slapen. Ze zijn allebei met dit warme weer flink veertjes aan het verliezen, ik heb er nu al heel veel van Orrie!  :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #209 Gepost op: juli 08, 2006, 14:38:18 pm »
Kun je een dromenvanger voor pascal laten maken van Orrie!  ;D

Gr Corina