Auteur Topic: Het logeeravontuur van huize Cosch bij Japie & Cocotje  (gelezen 48883 keer)

ede

• Gast
Re: Het logeeravontuur van Japie en Coco
« Reactie #255 Gepost op: juni 17, 2007, 23:17:15 pm »
Ondanks dat ze dat bij pascal niet krijgt.. probeert ze het hier toch weer! Frappant!  :CENS
Aangezien ze het hier ook niet gaat krijgen ben ik wel bang dat ze bijv weer gaat plukken ofzo!  :CENS
Nou ja.. we zien wel. Ze zal het die 2,5 week toch uit moeten houden!  :)

Morgen mag ze wel weer bij Coco gaan kijken!  :) Ze is nu aan het dutten op mn klimboom! Ze heeft het opgegeven!

Ik krijg in ieder geval veel koekies aangeboden vanavond. Koekie?  :)
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2007, 23:18:53 pm door Cosch »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #256 Gepost op: juni 18, 2007, 08:24:55 am »
Maak je in ieder geval maar niet te bang dat ze gaat plukken.. wie weet gaat het wel hartstikke goed, ze heeft  nu Japie immers? ;)

ede

• Gast
« Reactie #257 Gepost op: juni 18, 2007, 09:42:02 am »
Nee ik ben er niet bang voor. Ik hou er rekening mee. Mocht het meevallen dan is dat fijn.  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #258 Gepost op: juni 18, 2007, 11:16:54 am »
Ahhh Cocotje is ook al zo lief en makkelijk met Coco! Ik denk dat ze beseft dat ze in zijn kooi zit ofzo. Want ik kan me herinneren dat toen Japie in haar kooi kwam het nog wel es vechten was! Of zou dat aan Japie gelegen hebben?  :CENS  :)  :)
Zowel Japie als Cocotje willen erg graag in Coco's kooi zitten. Daar zit Cocotje lekker op haar gemak met de bel te spelen of gewoon te dutten. Coco kan gewoon naast haar gaan zitten. Vind ze helemaal niet erg! Japie is iets minder tolerant tegenover Coco.

Cocotje doet het nog steeds geweldig!  :thumsup: Ze begint al beter te luisteren met opstappen enzo. Dat beestje springt zo een halve meter van de kooi op je rug! Dat was gisteravond ff een leuk spelletje!  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #259 Gepost op: juni 18, 2007, 11:24:04 am »
Wat een scheetje is het toch die Cocootje!!  :hart: En jou Coco ook! Dat het zo'n goedzak is... :hart:

ede

• Gast
« Reactie #260 Gepost op: juni 18, 2007, 11:37:27 am »
Nou jaaaaaaaaa

Coco en Cocotje zitten elkaar te poetsen!  :hart:  :hart:

Op dit soort momenten baal ik zo dat Coco geen maatje heeft. Ik zou dat zo graag voor em willen!  :cry:
Waarom moet Kaya nou weer zo anti papegaai zijn!  :cry:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #261 Gepost op: juni 18, 2007, 12:28:00 pm »
Ach.... wat liéf!!! :hart: Ja inderdaad, dan kan ik me voorstellen dat het dan even weer zó jammer is dat het niet klikt tussen Kaya en Coco.. :(

En die Cocootje.. wat een over.loopstertje zeg!! cheesy2

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #262 Gepost op: juni 18, 2007, 13:22:21 pm »
Coco en Cocotje zitten elkaar te poetsen!  :hart:  :hart:

als daar maar geen kindjes van komen  :o                ;D ;D

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #263 Gepost op: juni 19, 2007, 00:15:17 am »
zo te lezen gaat het hardstikke goed. dat springen op je rug kan ze idd goed. hahaha

ede

• Gast
« Reactie #264 Gepost op: juni 19, 2007, 10:17:21 am »
Ja hoor. Gaat hartstikke goed.  :thumsup: Ze doet ook helemaal niet stresserig ofzo. Ze zit echt op haar gemakje.
Gisteravond kwam ze voor het eerst qua geluid wat losser. Koekje? word vaak gezegd. Op het kloppen reageert ze af en toe.
Toen ik gisteravond zei: kom we gaan slapen. Toen was het van Coco: Joehoe en Japie: We gaan naar bed, joehoe. cheesy2

Vandaag zijn ze wel voor het eerst een dagje alleen dus ben benieuwd hoe dat gaan zal.

Het is hier nog niet zulk mooi weer geweest dat ze mee naar buiten konden.  :( Jammer genoeg!
Komt vast nog wel!

miekje

• Gast
« Reactie #265 Gepost op: juni 19, 2007, 13:33:03 pm »
Wat leuk dat Coco en Cocotje zo lief op elkaar weer reageren  :thumsup:  :hart:

ede

• Gast
« Reactie #266 Gepost op: juni 20, 2007, 10:13:53 am »
Gisteravond hadden mijn Coco en Japie een beetje ruzie. Die waren zich op elkaar aan het uitleven. Ik denk dat Coco het even zat was dat ze constant in zijn kooi zitten  ;D Japie af en toe gillen als een varkentje.
Ze deden elkaar geen pijn hoor. Ze raakte elkaar nauwelijks aan!  ;D
En Cocotje zat er bij en keek ernaar.  :)

Cocotje luistert steeds beter. Ze stapt nu al direct op, zonder moeilijk te doen.
Het is wel irritant dat ze beide alleen maar in Coco's kooi willen eten. Ik heb Cocotje vanochtend even voor hun eigen bakje gezet. Even om te laten zien dat daar eten in zit! Dus ik hoop dat vanavond hun eigen bakje leeg is!
Verder is ze buiten de kooi heel lief. Ze kan pozen met mij voor het raam staan, naar buiten kijken!  :hart: 
Ze is lekker aan het kletsen en ze plukt niet.  :thumsup:  :thumsup:

Japie gedraagt zich net alsof hij niet weg is geweest! Helemaal geen moeite. Eet goed en is ook lekker relaxed.

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #267 Gepost op: juni 20, 2007, 10:23:30 am »
Goed hoor! Ja Cocootje was toch afwachten hoe het ging, Japie kende het al bij jou!! Ik ben blij dat het zo goed gaat! ;)

ede

• Gast
« Reactie #268 Gepost op: juni 20, 2007, 20:10:37 pm »
Japie is een stoere kerel. cheesy2 Een redder voor Cocotje. Cocotje had mot met Coco. Cocotje maakte daar natuurlijk de benodigde geluiden bij. En daar kwam Japie aangerend over de jockkooi en ging er zo tussen hangen om Coco weg te jagen!  :hart:  :hart:

Was erg grappig!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #269 Gepost op: juni 20, 2007, 20:30:56 pm »
Haha. wat leuk!! 't Blijft natuurlijk wel zijn vrouwtje he? :hart: