hier even een berichtje uit Turkije.
Met de vogels gaat het zo te lezen prima. Ze zijn dan ook in goede handen. Dankjewel Corina voor het oppassen

Hier is het is al erg warm voor de tijd van het seizoen. Zo'n 35 graden. Ik ben dan al zo rood als een tomaat

Was dan ook vergeten om te smeren, dus het is mijn eigen schuld. Even de zon vermijden dus om het rood te laten wegtrekken. Ben het wel gewend omdat het altijd zo gaat. Eerst verbranden, dan bruin worden

Eergisteren heeft een vriend van ons ons op sleeptouw genomen. We zijn een dag in Bodrum geweest. Leuke badplaats maar totaal niet te vergelijken met Kusadasi. We zijn ook in een luxe hotelresort geweest in Bodrum genaamd Karavan Saray. Onder de noemer "wij zijn geinteresseerd voor volgend jaar" mochten we de bewaking voorbij en hebben we een rondleiding gekregen op het terrein. Voornamelijk het hoofdgebouw. Het restaurant, de kamers, het zwembad etc.

Voor de rest is het veel slapen, lezen, zwemmen etc. Lekker bijtanken voor weer een jaar hard werken.
Volgende week zal ik nog wat van me laten horen. Maandag 8 juni vliegen we later op de dag weer terug naar Amsterdam.
Selamlar.
Pascal