Ja Corina, je hebt het er maar druk mee.

Het is inderdaad een hele organisatie Rika. Gelukkig voor Corina is het maar voor eventjes.
Japie was minder enthousiast dan Orrie. Hij vond het de normaalste zaak van de wereld volgens mij, dat ie mij weer zag.
Hij was zoals altijd erg aanhankelijk. Bij het kroelen met hem gaf ik hem zoentjes op de borst en duwde mijn neus onder zijn vleugel. Dit vond ie wel wat dat ie zijn hele vleugel uitvouwde, zijn uitgevouwde vleugel om mijn hoofd heen legde en vervolgens met de snavel tussen de uitgevouwde vleugel door mij weer zoentjes begon te geven.

Stom beest.

Het gaat goed met hem. Hij is gelukkig niet gaan plukken door de verhuizing naar Corina. Hij heeft zelfs meer veertjes weer teruggekregen. Het gaat dus goed met hem.
Tussen hem en Coco is het een positiegevecht. Coco is duidelijk hoger in rang dan Japie en dat kan Japie nog niet echt accepteren. Coco wil via Japies kooi naar Corina toe, maar Japie ziet dat als gevaar en gaat er als een laffaard op af. Dus via de binnenkant van de kooi. Hij zet het dan op een grommen en krijsen waar Corina erg om moet lachen. Coco verdedigd het gehak van Japie op een normale manier, maar gaat niet uit zichzelf op Japie af. Het is echt andersom.
Corina vind het erg dat Coco zo doet, maar ik vind het normaal gedrag. Het een natuurlijk gedrag en Coco moet ook leren dat het niet altijd koek en ei is, zoals hij gewend was met Aaran en Lolly van Natas.
Gewoon ff doorbijten Corina. Je zag gisteren dat het gehak naar elkaar niet uit de hand loopt en dat het gewoon positie bepalen is.