Japie is ontzettend lief voor mij! Wil regelmatig gekroeld worden en kusjes geven. Als ik 's avonds op de bank (naast zn kooi) in slaap val

en ik schrik wakker dan zie ik hem in eens heel dichtbij aan de tralies hangen. Dan zit tie gewoon naar me te kijken. Maar ik schrik me rot dan. Heeft tie me al een paar keer geflikt.

Coco was Japie gisteren en vanochtend constant aan het zieken. Gewoon treiteren! Over de kooi van japie paraderen, dingen willen afpakken enzo. Maar Japie laat zich niet op de kop zitten.
Heb ze ook es alledrie bij elkaar op de grond gezet. Ze gingen uiteraard allemaal hun eigen kant op.

Kaya klom op coco's kooi. Dus ik dacht: laat ik coco maar es voelen wat Japie voelt. Dus ik Coco op zn eigen kooi bij Kaya gezet. En in een klap was het een 2e Japie, die als een held op sokken in de veilige kooi klom, en van onderen Kaya's poten aan ging vallen. Toen ik even later Kaya weer op zn eigen kooi heb gezet, liet Coco Japie ook een poos met rust!

Verder eet Japie nog steeds super goed. Zijn eco is elke avond zo goed als op. En zn fruit bakje is ook leeg. Blijkbaar hebben ze niet zulk lekker fruit in de betuwe!

Hij krijgt weer allemaal pluisjes en wat veertjes op zn borst, vleugels en nek. Hij laat ze ook zitten, dus het is weer een aardige pluizebol geworden.

Gr Corina