Auteur Topic: op welke leeftijd dwingen tot het eten van pellets  (gelezen 1177 keer)

hengelo

• Gast
op welke leeftijd dwingen tot het eten van pellets
« Gepost op: februari 15, 2006, 21:50:06 pm »
hallo,
rara titel, maar ben van mening dat mijn vogels pellets moeten eten. Tot op heden geef ik ze nog steeds 1x per dag pap en voor de rest kunnen ze nemen  wat ze willen, fruit pellets  en zaad zoveel ze willen. Maar de pellets laten ze staan :angry: nu wil ik ze op deze jonge leeftijd nietalleen pellet er in zetten om ze te dwingen, volgens mij moet ze niets ontbreken zolang ze in de groei zijn..Maar nu vraag ik me af waneer dit wel verantwoord zou kunnen, dus alleen pellets geven? ja zie alwel mensen denken nog steeds pap....
Ja dit kunnen ze krijgen zolang ze het willen hi trouwen ze zijn 15 en 16 weken oud.

gr ruud
« Laatst bewerkt op: februari 15, 2006, 22:04:49 pm door hengelo »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: op welke leeftijd dwingen tot het eten van pellets
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2006, 10:40:21 am »
Ik zou het echt nu doen! Als ze tenminste goed eten, zou ik niet weten waarom niet.. Er zijn er veel die gelijk met pellets beginnen hoor en pas als ze dat eten met zaad en andere dingen beginnen..  ;)

pebblepoe

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 16, 2006, 10:42:25 am »
Als ze toch nog pap eten waarom maal je de pellets niet en meng ze door de pap heen. Ik heb de mijne ook zo op pellets gezet. Eerst een papje van de pellets gemaakt. Daarna is ze vanzelf aan de brokjes begonnen. Zelfs nu vind ze papjes nog erg lekker en krijgt ze die nog af en toe.

groet,
Monique

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: februari 16, 2006, 11:34:24 am »
ik zou het ook nu doen en idd door het papje

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Vrouw
  • sweety
    • aursil
« Reactie #4 Gepost op: februari 16, 2006, 12:29:20 pm »

hoi

ik heb mij mulya en binky ook pellets er bij gezet toen ze aan de pap zaten en later zaadjes er bij

vgr sweety