Auteur Topic: Wat is dit voor een soort?  (gelezen 6850 keer)

BirdmAster

• Gast
Re: Wat is dit voor een soort?
« Reactie #30 Gepost op: februari 25, 2006, 20:28:43 pm »
Fischeri's kunnen ook behoorlijk luidruchtig en druk zijn, net als de roseicolli's. Personata's daarentegen vind ik een stuk rustiger.

languuuhh

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: februari 25, 2006, 21:21:35 pm »
:o  :-X
sorry hoor maar dit vind ik echt erg
kan maar hij heeft daar nog 4 andere vogels opgegeten.......

Fischeri's kunnen ook behoorlijk luidruchtig en druk zijn, net als de roseicolli's. Personata's daarentegen vind ik een stuk rustiger.
mijn personata 's maken om eerlijk te zijn bijna geen geluid zijn heerlijk rustig

jeske5

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: februari 25, 2006, 23:42:44 pm »
kan maar hij heeft daar nog 4 andere vogels opgegeten.......
jeetje zeg...dan hadden ze hem toch ook alleen kunnen zetten....dan maar gelijk zijn nekje omdraaien.... :angry:  :-X

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: februari 26, 2006, 16:01:14 pm »
jeetje zeg...dan hadden ze hem toch ook alleen kunnen zetten....dan maar gelijk zijn nekje omdraaien.... :angry:  :-X

Dat vind ik ook nogal heftig.

Fischeri's kunnen luidruchtig zijn, dat is zo, maar ze schreeuwen niet op de manier zoals de collies dit doen en hun 'geschreeuw' is aangenamer dan wanneer de collies hier hun bekkie opentrekken.   ;)

languuuhh

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: februari 26, 2006, 20:25:03 pm »
jeetje zeg...dan hadden ze hem toch ook alleen kunnen zetten....dan maar gelijk zijn nekje omdraaien.... :angry:  :-X
er was niks mee te beginnen hij heeft hun kinderen aangevallen en zelfs de baby  maar ja hij was toen niet meer van mij he dus ik kon er niks van zeggen