Heb nu al een paar keer geprobeerd het filmpje te zien. De link opent en hij opent ook automatisch Mediaplayer maar het afspelen gaat zo met horten en stoten en het beeld ijlt dusdanig na, dat het niet te doen is om het te volgen. Kan ik dat nog verbeteren door middel van een andere instelling ofzo?
Barbara,
je zou de buffertijd in de opties van de mediaplayer eens kunnen verhogen. Deze staat standaard op iets van 5 seconden. Die zou je bijvoorbeeld op 15 kunnen zetten. Bij stottert het filmpje ook. Ik had het nog niet eerder proberen te bekijken, maar bij mij loopt het dus ook niet vloeiend. Dit ligt overigens niet aan de snelheid van je verbinding, want hier heb ik een 20Mbit verbinding en nog loopt het niet lekker. Het is een streaming media file die onstream dus meeloopt. Je kunt hem niet downloaden ofzo.
Wat je ook kunt doen is het volgende:
Het filmpje starten. Minimizen en het geluid uitzetten. Wachten tot hij al stotterend afloopt tot en met het einde. Daarna nog een keer starten. Misschien dat hij dan het filmpje vanaf je harde schijf afspeelt, omdat deze lokaal gebufferd staat.
Suc6
Pascal