Auteur Topic: Gaaien niet winterhard???  (gelezen 5508 keer)

lady24

• Gast
Re: Gaaien niet winterhard???
« Reactie #30 Gepost op: maart 05, 2006, 13:52:09 pm »
Citaat
wat zal ik zeggen , het staat geschreven dus het zal dan wel helemaal waar zijn he?
Dat mijn grijzen broeden is wss niet omdat ze het naar hun zin hebben , maar van pure ellende he ?

mvg Frank

hallo frank
ten eerste komt iemand hier met een vraag en valt jou niet persoonlijk aan ik snap dan ook niet dat je op zo'n sarcastische manier reageert.
iemand vraagt je iets en ik vind dat je dan normaal antwoord kunt geven.
ik las op het forum en dat vind ik nog steeds dat je veel verstand hebt van vogels
maar je mensen kennis en je omgang met mensen vind ik soms beneden peil.
sorry maar moest dit ff kwijt.
deel je ervaring en kennis op een normale manier ik denk dat mensen daar veel verder mee komen

Edit Loes: quote goedgezet
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2006, 14:33:39 pm door Loes »

Wickingh

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: maart 12, 2006, 19:48:33 pm »
Hai,

mijn grijzen broeden nu, en dat in de voliere die ik overigens wel boven 0C houd.
Dus tot 20 C houden is onzin, ze kunnen zelfs wel tegen een paar graden nachtvorst,

mvg Frank

Hai,

indien je goed gelezen had was , dit mijn 1ste reactie , volgens mij vrij normaal.
Vervolgens was mijn ""sarcasme"" gericht op de schrijvers van het stuk waarop de vraag was gebaseerd ,niet naar de vraagsteller (en ik denk dat Tazz dat zelf ook heel goed kan aangeven wanneer die zich aangevallen voelde). Naar later blijkt een site waar wel meer vreemde verhalen en opvattingen vandaan komen.
Verder vind ik dit zelf een vreemde en ongenuanceerde reaktie , daarom is dit het laatste wat ik er op zeg,

mvg Frank

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #32 Gepost op: maart 12, 2006, 20:43:24 pm »
Je wilt toch graag het laatste woord hebben he  ???

;D  :(  ;D

Tazz

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: maart 12, 2006, 20:50:57 pm »
Inmiddels ken ik Frank een beetje door het lezen van zijn reacties op verschillende fora. Ik voelde me dus ook niet aangevallen door hem, geloof me dat had ik laten weten  >:D maar ik vind het erg lief dat er mensen voor me opkomen.
Volgens mij is Frank meer de blaffende hond die niet bijt en eigenlijk wil kwispelen. Wat dat aangaat moet ik Lady gelijk geven, als je iets minder kort door de bocht komt Frank, nemen meer mensen jouw wijsheid als waarheid aan ;)

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #34 Gepost op: maart 12, 2006, 21:05:12 pm »
.....Frank, nemen meer mensen jouw wijsheid als waarheid aan ;)

doe ik zowiezo al  ;)