Auteur Topic: [4-mrt-06 20:25 uur: Veronica - Bizar & Bijzonder]: Verzameling papegaaien van een vogelliefhebber  (gelezen 7895 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Vanavond om 23.30 uur is de herhaling op Veronica!

Gr Corina

vermits ik niet moet opstaan morgenvroeg kijk ik vanavond naar bizar en bijzonder
thx voor de tip
en euh......frank , als ik een 3D bril aandoe zal ik dan minder schrikken of is het zoooo erg niet ??

grtzz vivke

coco

• Gast
Ik heb het vanavond ook gezien hahaha lachen man, van die onderbroek, maar ik vond de rest ook heel erg leuk :thumsup:, mooie klimboom ook, hoe maak je zo'n ding toch??

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Vrouw
  • sweety
    • aursil
vermits ik niet moet opstaan morgenvroeg kijk ik vanavond naar bizar en bijzonder
thx voor de tip
en euh......frank , als ik een 3D bril aandoe zal ik dan minder schrikken of is het zoooo erg niet ??

grtzz vivke

welke frank denk je dat het is dan ? ?  ?  :)

Cosch

• Gast
Re: [4-mrt-06 20:25 uur: Veronica - Bizar & Bijzonder]: Verzameling papegaaien v
« Reactie #33 Gepost op: maart 07, 2006, 07:46:54 am »
 ;D

Dat is Frank van het NOP.
Ik heb het ook gezien. Was leuk. Ook dat fietsen enzo! Maar het meeste is voor ons niet bijzonder!  :) Alleen naar een cafe en fietsen ed.

Daarna, in het voorstukje voor de volgende aflevering zag een een amazone die ontleed ging worden. Bah!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
Nee, voor ons is het niet bijzonder! Dat vond ik dus ook zo gek eigenlijk dat dit in een aflevering komt van bizarre en bijzondere dingen!

Frank, je bent een kanjer dat je weer hebt laten zien wat je allemaal kunt doen met je papegaaen en ik vond het hartstikke leuk! Ik wist alleen niet dat je vrouw er onder leed!! ;)

Angelina, deze Frank post hier ook wel eens! ;)

Tazz

• Gast
Ik weet nog niet of ik het dapper of triest vind, om in zo'n programma te zitten. Het stuk opzich was leuk, maar het soort programma deed miz afbreuk aan het verhaal. Zeker toen ze in het lekkermakertje voor de volgende keer een bordje amazone lieten zien!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik vond het ook best jammer dat het nu als bizar en bijzonder neergezet wordt terwijl het toch helemaal normaal moet worden!! ;)

Africangrey

• Gast
Ach ja, misschien had  Frank erbij kunnen vertellen dat al die dingen gewoon normaal zouden moeten zijn.
Maar dat ze in de ogen van zowat heel  Nederland bizar en bijzonder zijn is zondermeer waar.
Het beeld van een papegaai is dat ze in een kooi zitten en Lorre zeggen en zelfs bij de helft van de papegaaieneigenaars is dit nog steeds zo. :(
Toen wij laatst een verjaardag hadden en vertelden dat Jamie altijd meegaat onder de douche, lag de visite in een deuk. Dus dat vinden ze bizar ja.

Gr
Ineke

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
Klopt! Als je dat vertelt zetten ze hele grote ogen op...  :o

languuuhh

• Gast
Vanavond om 23.30 uur is de herhaling op Veronica!
Gr Corina
dan lig ik al in mijn bedje

Offline vivke

• Senior Parrot
Ik heb het vanavond ook gezien hahaha lachen man, van die onderbroek, maar ik vond de rest ook heel erg leuk :thumsup:, mooie klimboom ook, hoe maak je zo'n ding toch??

heb ook gezien die avond,vond het eigenlijk wel leuk zijn,zeker die klimboom,zou ik ook wel willen zetten voor flipke,plaats genoeg maar ook de salontijgers zouden zich vermaken in de boom,zeker weten

grtzz vivke

ps,sorry maar ik dacht echt dat het onze frank was in die onderbroek  :-[   ;D ;D ik zag het zooooo voor me !!!!

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
....

ps,sorry maar ik dacht echt dat het onze frank was in die onderbroek  :-[   ;D ;D ik zag het zooooo voor me !!!!

haha vivke heeft zich laten beetnemen

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • sweety
    • aursil

;D ;D ;D er zijn er nog meer die frank heten

sweety

Offline vivke

• Senior Parrot
jaja ok ok,kweetet kweetet maar kheb nog altijd één excuus achter de hand hé  ;)

Tommy

• Gast
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik vond het ook best jammer dat het nu als bizar en bijzonder neergezet wordt terwijl het toch helemaal normaal moet worden!! ;)

:) Mn dochter Iris van 8 zei ook..."he mam, wij zijn toch niet bizar of bijzonder? ??? De vogels vinden t immers gewoon heel leuk" :hart: :thumsup: