Auteur Topic: [4-mrt-06 20:25 uur: Veronica - Bizar & Bijzonder]: Verzameling papegaaien van een vogelliefhebber  (gelezen 7931 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Lief zeg!!  :hart: Jouw dochter is er ook mee opgegroeid natuurlijk. Mijn jongens vonden het ook maar gek toen ik vorig jaar ineens met Sjakkie naar buiten ging als ik de honden uit ging laten (daarvoor was ze niet gekortwiekt). En als ik nu iets ga maken voor op de fiets voor het voorjaar, zullen ze me ook weer voor gek verklaren...  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
eind maart gaat de camping open en zijn we weer vertrokken voor elk weekend (joepieeeee)
eerder verklaarden ze me al een beetje als onwijs omdat ik alle 8 poezen elk weekend meenam,en toen de kittens er waren,waren ze met 13)en die hebben daar altijd van genoten,
nu vanaf dit jaar gaat dus de flip ook ieder weekend mee en ga ik zowel met de poezen als met de gaai men wandelingske doen
wie weet verklaren ze me nu helemaal een beetje gek!!!!!

ps,zouden ze me dan opsluiten ook ??? hahahaha

grtzz vivke

Africangrey

• Gast
Hi hi niks van aantrekken he ;)
Als ik straks  in t voorjaar met Jamie ga wandelen doe ik als vermomming snel een zonnebril op :cool: ;D

Gr
Ineke

Cosch

• Gast
In een ander topic staan nog wel verhalen van vreemde reacties. Ik was afgelopen zomer met Coco naar het Gooimeer geweest. En we liepen terug naar de auto en toen liep er een vrouw voor ons. Die zag mij met Coco en ging gewoon achterste voren lopen om naar ons te kijken. Om een gegeven moment schrok Coco ergens van en fladderde weg, richting die vrouw, die achteruit liep. Ze gaf een gil af,  ;D
Heb echt helemaal in een deuk gelegen!

gr Corina

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

zou het kunnen dat coco van die vrouw zijn geschrokken ???? wie weet wat trok ze voor rare gezichten,je zou voor minder schrikken dan hé

grtzz vivke