Ja dat zekerÂ
op een ander forum denken een paar mensen dat ik
Flurry beter kan laten inslapen maar als hij geen pijn heeft wil ik het
toch nog even proberen.Alles wat ik doe doe ik in goed overleg met
de arts,en hij is eerlijk genoeg om te zeggen als hij vindt dat het teveel
wordt voor Flurry.
eventjes iets rechtzetten Antoinia, we hadden het over "OVERWEGEN" is iets heel anders dan zeggen dat "WIJ DENKEN"
we (ik) leef ook met je mee, en maak dat de kat wijs dat Flurry geen pijn heeft.............. Sorry hoor. Maar onstekingen doen pijn, en dit duurt nu toch al lang he............... veel te lang..............cfr. topic begin 7 maart 2006 .......... en zeggen jullie zelf niet dat gaaien goed kunnen verdoezelen. Ik verwijt je niets maar je mag ook mijn woorden niet omdraaien.
Als mens heb je de keuze, om je dier te laten verteren door ziekte of niet. je zegt zelf dat je VA zegt dat de kansen klein zijn.
Sorry maar dit moest ik van me afschrijven, vind ik niet heel eerlijk van jou om dit hier te zeggen dat wij dat zeggen.
met alle respect voor Bastiaansen, maar kan hij er ook eens niet naast zijn? of is hij bovenmenselijk? Ik twijfel niet aan zijn vakbekwaamheid maar als ik dit hier allemaal lees had ik al een tweede of derde opinie gevraagd.
rest me verder te zeggen tegen jou, nog veel moed en hoop maar op dat nieuwe wonder.
Sorry hoor maar een schuldgevoel hebben we je niet aangepraat. Als jij dat zegt dan moet je maar eens verder in jezelf kijken.
CT