Alle troost en steun zoekt hij nou bij jou, en waarschijnlijk als hij beter is zal hij ook wel wat knuffeliger blijven denk ik zo
misschien een suggestie. ik weet als mijn zoontje ziek is dat ik hem geen spinazie moet geven wan dan wordt ie alleen maar zieker, spinazie schijnt zwaarder op de maag te vallen. kost meer van de spijsvertering. had dat aan de huisarts gevraagd toen ik er een keer was.
misschien een suggestie. ik weet als mijn zoontje ziek is dat ik hem geen spinazie moet geven wan dan wordt ie alleen maar zieker, spinazie schijnt zwaarder op de maag te vallen. kost meer van de spijsvertering. had dat aan de huisarts gevraagd toen ik er een keer was.misschien is dat met dieren ook zo?? moet je eens in de gaten houden als je hem de aankomende dagen weer eens spinazie wilt geven of hij er dan weer op reageerd.
spinazie is ook niet goed bij botbreuken, het doet de heling van de breuk vertragen
hoi antonia, wat fijn dat er weer wat bij is kan ik niet een weekje bij jou komen, want ik wil er ook nog een paar kilootjes bij je doet t super meis!
mail maar voor een afspraakÂ
Die kilootjes kun je ook gratis bij mij komen halen hoor, ik heb wel wat over