Hoi,
Heeft een fallow ook rode ogen dan? Die op je foto is errug mooi zeg. Maar, ik ga er ook vanuit dat het een albino is die ik hier heb.
De jonkies zijn geboren uit een bonte man en een cinnamon pop. Ik wist alleen dat de pop geboren is uit een bonte witmasker en een broertje/zusje heeft die een bonte witmasker is.
De bonte man had ik in een winkel gekocht en dan weet je dus niets van de voorgeschiedenis cq overerving.
Ik heb totaal geen verstand van splitten etc, maar ik vind dat ik een te gek nestje heb zo.

De oudste krijgt nu zijn kuifje, die wordt wit, dus zal het iig een bonte witmasker zijn (wit donsje).
De jongste, het albinootje, krijgt helemaal niets van de ouders. Volgens mij zien ze haar niet liggen. Ik geef haar dus steeds Nutribird A21. Vandaag had ze haar oogjes voor het eerst open, zo lief.

De middelste krijgt wrsch een geel kuifje, dus die zal bont zijn. We zien het wel. Over een paar weken zien we het wel hoe ze zijn geworden.
Ik zal binnenkort wel weer foto's plaatsen. Ik zal het iig doen als het net egeltjes zijn.
groetjes, Nel